آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

واکنش صنعت نفت به شایعه عجیب درباره شفر!



مدیرعامل صنعت نفت،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد صحت گفته‌های قدیمی وینفرد شفر زیر سوال است و او طبق برنامه به ایران می‌آید.

به گزارش ورزش سه، بعد از اعلام رسمی باشگاه صنعت نفت آبادان مبنی بر انتخاب وینفرد شفر به‌عنوان سرمربی جدید این تیم در لیگ برتر، یک استتوس منتسب به حمیسی مسئول حراست فدراسیون فوتبال در فضای مجازی منتشر شده که شایعه منتفی شدن حضور مربی باتجربه آلمانی در ایران را مطرح کرده است.

 

مسئول حراست فدراسیون فوتبال مصاحبه‌ای قدیمی از شفر را بعد از خروج از ایران انتشار داده و همین امر باعث شده خیلی‌ها در فضای مجازی به این مسئله اشاره کنند که این سرمربی آلمانی نمی‌تواند در ایران کار کند.

 

برای پیگیری این مسئله با محمدحسین رحمانی، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تماس گرفتیم. او در این‌باره به خبرنگار ما گفت: قبل از هرچیز صحت و سقم مصاحبه چند سال قبل آقای شفر باید سنجیده شود که آیا اصلا ایشان چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده یا نه. هر موقع سندی در این خصوص به‌دست آوردیم، می‌توانیم درباره موضوع دوم صحبت کنیم.

 

مدیرعامل صنعت نفت ادامه داد: من فکر می‌کنم نباید در اظهارنظرها و اقدامات سمت و سودار عمل کنیم. حرکت آقای حمیسی برای من عجیب است. ایشان مسئولیتی به‌عنوان شخصیت حقوقی دارند و این موضوع را می‌توانند در قالب نامه رسمی به باشگاه صنعت نفت یا حفظ حریم آدم‌ها اعلام کنند. اینکه چنین چیزی را استتوس یک شبکه اجتماعی بگذارند، عجیب است.

 

رحمانی افزود: آیا آقای حمیسی مطمئن هستند که آقای شفر این صحبت‌ها را انجام داده است؟ شاید ایشان تکذیب کنند و بگویند آن مصاحبه کذب است. آیا سندی هست؟ اگر هم مطمئن هستند نباید اینطور با آبروی یک نفر بازی کنند. خیلی راحت نامه‌ای رسمی می‌زنند و می‌گویند کاری که شما می‌‌خواهید انجام بدهید، شدنی نیست.

 

مدیرعامل صنعت نفت همچنین گفت: من قطعا با آقای تاج تماس می‌گیرم و این مسئله را به رئیس فدراسیون در قالب گلایه مطرح خواهم کرد.

 

رحمانی در پاسخ به این پرسش که آیا وینفرد شفر با توجه به حواشی پیش آمده طبق برنامه به ایران می‌آید، گفت: بله، ایشان طبق برنامه به ایران می‌آیند. بازهم می‌گویم که اول باید صحت سنجی این مصاحبه انجام شود و بعد درباره‌اش اظهارنظر کنیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------