آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

نخودی قهرمان تورنمنت کرواسی شد/ شکست سنگین شیخ اعظمی مقابل آمریکا



محمد نخودی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد رنکینگ جهانی محمد نخودی به مدال طلا دست یافت.

به گزارش فارس، مرحله رده‌بندی و فینال وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد رنکینگ جهانی امشب در زاگرب برگزار شد که محمد نخودی در فینال مقابل کنچادزه از گرجستان قرار گرفت. 

 

در وزن 79 کیلوگرم محمد نخودی در دیدار نخست با نتیجه 7 بر 3 جوزف لاورنس از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر یک از سد عبدالله شیخ اعظمی دیگر نماینده کشورمان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

 

نخودی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 6 بر 6 ایوان ویک از آمریکا را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان رفت که 6 بر صفر پیروز شد و به مدال طلا رسید.

 

شیخ اعظمی نیز در دور بعد با نتیجه 9 بر 6 از سد لاورنس از آمریکا گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 12 بر 2 مغلوب آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این مرحله ویک از آمریکا را پیش رو داشت که ۱۵ بر ۴ و ضربه فنی شکست خورد و به مدال نرسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------