نکونام: هیچ لیست سومی نداریم/ بشار رسن در لیست خرید پرسپوليس



نکونام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی استقلال می‌گوید که او فقط دو لیست خرید را به مدیریت باشگاه استقلال تحویل داده است.

به گزارش ورزش سه، با وجود گذشت یک هفته از آخرین مصاحبه جواد نکونام با رسانه‌ها درخصوص اتفاقات نیم فصل، صدرنشینی آبی پوشان، لیست خرید و جذب بازیکنان لژیونر، اما استقلال تاکنون تحرک خاصی در بازار نقل و انتقالات نداشته و اگر هم این تیم با بازیکنی وارد مذاکره شده، این موضوع مسکوت مانده است.

 

موضوعی که درخصوص استقلال مطرح است، بحث لیست‌های خرید نکونام است. سرمربی آبی پوشان اسامی بازیکنانی چون علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، اللهیار صیادش منش، امیرحسین حسین زاده، مجید حسینی، محمد محبی، عارف آقاسی و... را به مدیریت باشگاه تحویل داده بود که هیچ کدام از این نفرات به پیشنهاد آبی‌ها پاسخ مثبت ندادند.

 

این موضوع سبب شد تا نکونام به سراغ لیست دوم برود و سرمربی آبی‌ها اسامی جدیدی از جمله فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، رضا شکاری، محمد دانشگر و روبرتو تورس را به مدیریت استقلال تحویل داد. اخباری غیررسمی مبنی بر مخالفت سپاهان با جدایی بازیکنانش در رسانه‌ها منتشر شد و البته گل گهر نیز اعلام کرد نامه‌ای برای جذب تورس از استقلال دریافت نکرده است.

 

این موضوع سبب شد تا شایعاتی پیرامون لیست جدیدی از سوی سرمربی استقلال منتشر شود. گفته می‌شد که با احتمال منتفی شدن لیست دوم، نکونام لیست سومی را در اختیار مدیریت استقلال قرار داده است تا این نفرات در نقل و انتقالات زمستانی جذب شوند که این موضوع از سوی سرمربی آبی‌ها تکذیب شد.

 

جواد نکونام بابت آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیمش ابراز بی اطلاعی کرد و در ادامه نیز اعلام کرد که او هیچ لیست سومی را در اختیار مدیریت باشگاه قرار نداده است.

 

نکونام گفت: من در جریان مسئله نقل و انتقالات باشگاه نیستم اما لیست اول و دوم خود را برای خرید بازیکنان جدید به باشگاه داده‌ام. برای مبارزه در نیم فصل دوم نیاز به تقویت تیم داریم. لیست دیگری هم نیست و در موقع نقل و انتقالات شایعات زیادی منتشر می‌شود و وجود لیست سوم شایعه است.

 

بدین ترتیب باید گفت که نکونام تنها همان دو لیست ابتدایی را در اختیار مدیریت استقلال قرار داده است و باید دید که علی خطیر و دیگر مدیران باشگاه چگونه می‌توانند خواسته‌های سرمربی آبی‌ها و بازیکنان مدنظرش را برآورده کنند.

 

***

 

بشار وارد لیست زمستانی پرسپوليس شد

پرسپوليس برای جذب بازیکن دیگری که در لیست یحیی گل‌محمدی برای تقویت تیم قرار گرفته بود، باید تا پایان جام ملت‌ها صبر کند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

علیرغم جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپوليس، مدیران این باشگاه روی لیستی که این مربی برای تقویت تیم داده بود اجماع دارند و آن را مناسب ارزیابی کرده‌اند.

 

بر این اساس طی روزهای اخیر و موازی با تلاش باشگاه برای گزینش سرمربی بعدی و مذاکرات در این مسیر، مذاکراتی نیز با بازیکنان مدنظر خود نیز پشت سر گذاشتند.

 

یکی از این بازیکنان بشار رسن هافبک عراقی اسبق این باشگاه است. رسن که روزهای فوق‌العاده و خاطره‌انگیزی را در پرسپوليس پشت سر گذاشت و در سابقه حضورش در این تیم گلزنی به استقلال در دربی نیز دیده می‌شود، بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا و جدال با اوسان هیوندای کره جنوبی، از کاروان سرخ‌ها جدا شد و راهی لیگ ستارگان قطر شد.

 

با این حال هواداران پرسپوليس همیشه حس ویژه‌ای نسبت به این بازیکن داشتند که حتی در شرایطی که مادرش فوت کرده بود نیز این‌ تیم را تنها نگذاشته و لحظاتی دراماتیک را در ترکیب تیم پشت سر گذاشت.

 

اکنون اما بحث انتقال دوباره بشار رسن به پرسپوليس داغ شده است. بازیکنی که قراردادش در این فصل با تیم قطر اس سی به پایان می‌رسد و البته باید دید شرایط او برای این انتقال احتمالی به چه شکل خواهد بود.

 

پیشنهاد پرسپوليس به بشار رسن رسیده است و‌ البته با توجه به حضور این هافبک تکنیکی و تاثیرگذار در ترکیب تیم ملی عراق در جام ملت‌ها، او و باشگاه همه چیز را به پایان این بازی‌ها موکول کرده‌اند.

 

به همین منظور پرونده این مذاکره تا این لحظه بسته شده و باید دید عراق که در این رقابت‌ها با ژاپن، اندونزی و ویتنام همگروه است، چه شرایطی را پشت سر می‌گذارد و مذاکرات طرفین بعد از مشخص شدن وضعیت تیم ملی عراق به چه شکل خواهد بود.

 

***

 

مقصد آینده آل‌کثیر مشخص شد

مدیران باشگاه سپاهان و فولاد خوزستان مذاکرات موفقی درباره عیسی آل‌کثیر داشته‌اند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

نیم فصل اول اصلا برای عیسی در سپاهان خوب پیش نرفت. او در ابتدای فصل با مشکل مربوط به صادر نشدن کارت بازی مواجه شد و کمی بعدتر هم به دلایل انضباطی برای چند هفته‌ای از ترکیب دور ماند، تا نه خود این بازیکن و نه تیم فوتبال سپاهان سودی از این انتقال پر سر و صدا و حاشیه‌ساز که باشگاه اصفهانی را در مواجهه با رقبا به گوشه رینگ برده بود، نبرند.

 

بلافاصله پس از پایان نیم فصل اول مشخص شد که عیسی آل‌کثیر یکی از 5 بازیکنی است که مورایس در لیست خروج خود قرار داده و حالا خبر می‌رسد که طی مذاکراتی که منوچهر نیکفر با بهرام رضاییان مدیرعامل فولاد داشته، این انتقال در آستانه نهایی شدن است.

 

عیسی کارش را در سپاهان در مصاف با نفت آبادان و دبل مقابل این تیم آغاز کرد، ولی درنهایت شرایط به گونه‌ای پیش رفت که بهترین تصمیم برای او و باشگاه سپاهان جدایی باشد.

 

منوچهر نیکفر از زمان انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان توانسته گام‌های بزرگی در جهت از بین رفتن حواشی در اصفهان بردارد و حالا انتقال عیسی در فضایی کاملا دوستانه اقدامی است که هم اردوی طلایی‌پوشان را در ادامه مسابقات یکدست‌تر می‌کند و هم کمک قابل توجهی در راستای کاهش بودجه سپاهان و جذب بازیکنان دیگر خواهد داشت.

 

قرارداد عیسی آل‌کثیر با سپاهان دو ساله امضا شده و با این جدایی مدیران باشگاه حالا با فراغ بال بیشتری می‌توانند برای تقویت تیم جهت حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا طبق لیست ارائه‌شده از سوی مورایس اقدام کنند.

 

عیسی آل‌کثیر یکی از چهره‌های ویژه نقل و انتقالات زمستانی محسوب می‌شود که تیم‌های زیادی به دنبال جذب او بودند. بی‌شک بازگرداندن او به فولاد اتفاقی بزرگ محسوب می‌شود که موفقیتی بزرگ برای بهرام رضاییان مدیرعامل فولاد و کل مجموعه مدیریتی باشگاه محسوب می‌شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------