آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

قلعه‌نویی: فلسطین تیم سخت‌کوشی است/ انصاری‌فرد: بازی فردا حکم فینال را دارد



امیر قلعه نویی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی گفت حریف ایران ساختار دفاعی خوبی دارد و تیم سخت‌کوشی است.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از اولین دیدار تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین اظهار کرد: من در السد بازی می‌کردم و خاطره بسیار خوبی هم از السد و هم از کشور خوب قطر دارم. این بهترین جام ملت‌ها خواهد بود چون کشور قطر از جام جهانی تجربه خوبی به دست آورده است. بازی اول در این مسابقات خیلی مهم است. فلسطین تیم سخت‌کوشی است، ساختار دفاعی خوب و دوندگی بالایی دارد.

 

او ادامه داد: نتایج آنها در دو - سه بازی گذشته نشان می‌دهد که در ساختار دفاعی بسیار قوی‌اند. هر بازی حکم فینال دارد و با همه قدرت می‌خواهیم وارد مسابقات شویم. تیم ما از نظر فنی بهترین شرایط را دارد و امیدواریم بتوانیم با بازی‌های خوب چیزی را که لیاقت مردم است، به دست بیاوریم.

 

او درباره اتحاد تیم ملی ایران در این رقابت‌ها گفت: فوتبالیست‌ها در قبال مردم و کشورشان مسئولیت دارند و این مسئولیت باعث می‌شود که در زمین تلاش بیشتری بکنند تا دل مردم شاد شود. از روزی که من به تیم ملی آمدم، بیشترین تمرکز من روی یکپارچگی در تیم ملی بود و این کار را به کمک خود بازیکنان انجام دادیم. خوشبختانه به این مساله مهم هم رسیدیم. فکر و ذکر بازیکنان فقط این است که بهترین عملکردشان را در زمین داشته باشند. مطمئنم از فردا عملکرد بسیار بهتری نسبت به چند اردوی قبل خواهیم داشت. بچه‌ها از نظر روحیه خیلی در شرایط خوبی‌اند.

 

سرمربی تیم ملی درباره استفاده از بازیکنان مد نظرش در زمین گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و هیچ تیم ضعیفی پیش رو نداریم. با تمام قوا به زمین خواهیم رفت.

 

او درباره پیشرفت فوتبال آسیا گفت: نسبت به دوره قبلی که من در تیم ملی بودم، فوتبال آسیا بسیار پیشرفت کرده است. امسال با ۲۰۰۷ اصلا قابل مقایسه نیست. در جام جهانی قطر سه تیم آسیایی به مرحله بعد صعود کردند. پیشرفت فنی و ساختاری را می‌بینیم اما ما هم ایران و از نظر انسانی بسیار قوی هستیم. لژیونرها و بازیکنان بسیار خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم نماینده‌ شایسته‌ای برای کشورمان باشیم. تیم ما منسجم است و بچه‌ها واقعا تیم بسیار خوبی را تشکیل دادند.

 

قلعه‌نویی درباره در اختیار داشتن علیرضا بیرانوند گفت: یک دروازه‌بان خوب از یک پدر و مادر خوب بهتر است. اگر قرار است تیمی مقامی به دست بیاورد، همه باید در شرایط خوبی باشند. تیم باید منسجم باشد و دروازه‌بان هم نقش مهمی دارد. خدا را شکر ما سه دروازه‌بان داریم که همه در شرایط بسیار خوبی‌اند. در جام جهانی دیدیم نقش دروازه‌بان چقدر مهم است. در فینال دیدیم مارتینز چگونه آن توپ را مهار کرد. او نقش مهمی در قهرمانی آرژانتین داشت. دروازه‌بان نقش بسیار مهمی در تیم ملی دارد.

 

او درباره اضافه‌شدن سردار آزمون به تیم ملی و آمادگی او گفت: سردار همین چند روز پیش بازی کرد و در شرایط خوبی است. خوشبختانه تیمی داریم که بازیکنان ذخیره‌اش هم می‌توانند تاثیرگذار باشند. این نکته در تیم ملی ما وجود دارد.

 

قلعه‌نویی درباره شکست‌ناپذیری تیم ملی از زمان حاضرش عنوان کرد: ساختار دفاعی و نباختن بخش مهمی از فوتبال است اما بخش مهم‌تر ذهن من ساختار هجومی است. ما به دنبال ساختار دفاعی خوب هستیم اما می‌خواهیم فوتبال تهاجمی ارائه دهیم. مردم بازی سه بر یک را بیشتر از یک بر صفر می‌پسندند. نگرش ما ارائه بازی هجومی است و در کنارش به ساختار دفاعی هم توجه کنیم. سعی می‌کنیم دو ساختار را رعایت کنیم اما تلاش بچه‌ها بازی هجومی است. ما بخش تهاجمی را بیشتر دوست داریم تا مردم لذت ببرند. شاید گل بخوریم و هزینه بدهیم اما نگرشمان را عوض نمی‌کنیم.

 

او درباره توقع هواداران از تیم ملی بیان کرد: فوتبال شاخ و برگ‌های زیادی دارد و به نوعی فوتبال زندگی است. بخش عمده یک تیم مدیریت در داخل و بیرون از زمین است. بخش دیگرش مسائل فنی است. از زمان حضور من سعی کردیم به این دو بخش توجه کنیم و آن را به بهترین شکل انجام دهیم. در بخش مدیریتی مثلا من به بسیاری از بازیکنان گفتم: «این جام ملت‌ها شاید آخرین جام ملت‌های شما باشد. باید کمک کنید که یادگاری خوبی برای مردم عزیز ایران به جای بگذاریم.» بزرگان فوتبالمان هم بسیار همراهی کردند.

 

سرمربی تیم ملی ادامه داد: بهترین کار یک مربی صداقت است. در هر تیمی بودم سعی کردم بحث مدیریت و بحث فنی را به‌خوبی انجام دهم. در دو دوره امکانات و توجه به تیم ملی خیلی بیشتر از امروز بود و این بازیکنان جوان‌تر بودند با این حال خوشحالم هر کسی ما را می‌بیند توقعی دارد. این نشان از عملکرد خوب ماست. توقع مردم به دلیل نتایج خوبمان است. تقریبا تیم ما تکمیل است.

 

 قلعه‌نویی اضافه کرد: باید بتوانیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. از بازی با فلسطین همه بازی‌هایمان حکم فینال دارند و در کسب نتیجه شانس دخیل است. مثلا در یک دوره مهدوی‌کیا برای اولین بار پنالتی خراب کرد یا مثلا یک توپ به تیر برخورد می‌کند و به بیرون می‌رود. شانس بسیار دخیل است اما می‌توانیم با عملکرد خوب خودمان این شانس را به نفع خودمان برگردانیم.

 

قلعه‌نویی همچنین در پایان بیان کرد: از رسانه هایی که در ۷،۸ ماه اخیر حمایت کردند و حتی از آنها که انتقاد کردند، همین طور از مردم و مسئولان جزیره کیش که اردوی خوبی در آنجا برگزار کردیم تشکر می‌کنم. ما از انتقاد استقبال می‌کنیم چون باعث می‌شود که بهتر شویم.

 

انصاری‌فرد: بازی با فلسطین حکم فینال را دارد

کریم انصاری‌فرد، بازیکن تیم‌ملی، در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: مسابقات برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است و با تمام توان وارد مسابقات می‌شویم. بازی فردا برای ما حکم فینال را دارد و می‌خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و برای این کار با بازیکنان هم‌دل و هم‌قسم شده‌ایم. بازیکنان سعی می‌کنند بهترین عملکردشان را داشته باشند.

 

او افزود: «اولین تجربه من در جام ملت‌ها مربوط به سال ۲۰۱۱ می‌شود. قبلا تجربه کمی داشتم. در حال حاضر تیمی که با هدایت امیر قلعه‌نویی داریم، تیم منسجمی است و شرایط خوبی از لحاظ تاکتیکی داریم. همه بازیکنان تورنمنت‌های بزرگ مانند جام جهانی و جام ملت‌ها را دیده‌اند و شرایط خوبی در تیم حاکم است. خوش‌بین هستیم تا با دعای خیر مردم عزیزمان، افتخار بزرگی را برای کشورمان کسب کنیم. امیدواریم همه این تجارب و اتفاقاتی که در چند وقت اخیر برای فوتبال ایران افتاده باعث شود که پرچم ایران در بالاترین نقطه از آسیا قرار بگیرد. قطعا همه تلاشمان را مثل همیشه می‌کنیم و من از قول همه بازیکنان می‌توانم عرض کنم که تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

 

***

 

سرمربی فلسطین: به دنبال نتیجه‌ای مثبت برابر ایران هستیم/ ایران از شانس‌های قهرمانی است

سرمربی فلسطین تاکید کرد که بازی با ایران سخت است و آنها به دنبال نتیجه‌ای خوب در این بازی هستند.


مکرم دبوب سرمربی فلسطین در نشست خبری قبل از بازی گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که مراسم افتتاحیه به بهترین نحو برگزار شد. احترامی که به فلسطین گذاشته شد سورپرایزی برای همه ما بود. این اقدام انگیزه‌ای به بازیکنانمان می‌دهد تا نمایش بسیار خوبی در جام داشته باشند.

 

او ادامه داد: درباره بازی با ایران باید بگوییم که بازی مهم و سختی خواهد بود. همه بازی ها سخت هستند و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا نتیجه‌ای مثبت به دست آوریم.

 

دبوب درباره شانس های قهرمانی گفت: ایران ، ژاپن و کره جنوبی شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند و به نظرم فینال را کره جنوبی و ژاپن برگزار می‌کنند. هدف ما نیز صعود به دور بعد است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------