آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

هندبال قهرمانی آسیا | صعود ایران با برتری مقابل چین



هندبال قهرمانی آسیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی هندبال مردان با برتری برابر تیم چین صعود خود را به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا مسجل کرد.

به گزارش مهر، بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی دیدارهای جهانی از پنجشنبه شب ۲۱ دی ماه در منامه بحرین آغاز شده و تیم هندبال کشورمان هم یکشنبه شب ۲۴ دی ماه در دومین مسابقه خود به مصاف تیم چین رفت و توانست با برتری برابر این تیم صعود خود را به عنوان دو تیم اول گروه B به مرجله یک چهارم نهایی قطعی کند.

 

شاگردان رحیمی زاده نیمه اول این دیدار با اقتدار و با برتری ۱۵ بر ۱۰ مقابل تیم چین سپری کردند. در ادامه فاصله گل های دو تیم کمتر شد اما هندبالیست های جوان کشورمان این تفاوت گل را حفظ کرده و در نهایت بازی را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ برابر تیم چین به سود خود تمام کردند تا دست به کار بزرگی بزنند.

 

محمد سیاوشی، دروازه بان تیم ملی کشورمان در پایان این بازی برنده عنوان بهترین بازیکن زمین شد.

 

تیم ملی هندبال مردان ایران که با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه ها راهی مسابقات قهرمانی آسیا شده است با کسب این پیروزی و برتری در مسابقه اول خود برابر نیوزلند صعود خود را به جمع هشت تیم قطعی کرده است.

 

تیم ایران در اولین مسابقه خود با نتیجه پر گل ۴۰ بر ۱۷ به پیروزی رسید. تیم کره جنوبی هم با اختلاف دو گل تیم چین را شکست داده و امروز هم با نتیجه ۴۲ بر ۱۳ از سد تیم نیوزلند عبور کرد. به این ترتیب تیم هندبال ایران با دو پیروزی خود و بدون در نظر گرفتن نتیجه دیدار با کره جنوبی صعودش به دور دوم و قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کرد.

 

تیم مردان ایران در گروه B با تیم های نیوزلند، کره جنوبی و چین هم گروه است. تیم ملی هندبال مردان کشورمان در ادامه این رقابت ها سه شنبه شب ۲۶ دی ماه از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم اول قاره آسیا، کره جنوبی خواهد رفت. این دیدار برای مشخص شدن صدرنشین گروه برای هر دو تیم اهمیت به سزایی دارد.

 

مجتبی حیدرپور، محمد سیاوشی، افشین صادقی، علی رحیمی کازرونی، رضا عزتی، یونس آثاری، میلاد قلندری، محمد مهدی بهنام نیا، آرمان رحمانی، وحید مسعودی، امیرعباس سلطانی، محمد صفری، مهران رهنما، کامیار طاهری، کیارش طاهری، یاسین کبیریان جو، سلامان بربط، محمدرضا اورعی، سعید برخورداری و پویا نوروزی نژاد ۲۰ بازیکنی هستند که تیم ملی کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

 

روح اله اکرمی نیا (سرپرست)، مجید رحیمی زاده (سرمربی)، مهدی رهبری، مهدی قشقایی راد، کاظم ناصر لفته و علی بخشی، کادرفنی تیم ملی هندبال کشورمان را تشکیل می‌دهند.

 

بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۵ کرواسی، دانمارک و نروژ از ۲۱ دی تا ۲ بهمن ماه در منامه بحرین برگزار می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------