آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

حجت کریمی: آنهایی که استقلال را از آسیا حذف کردند امروز جشن بستن پنجره‌اش را گرفته‌اند



حجت کریمی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: من در دوران کوتاه مدیریتم بزرگترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال را به خارجی‌ها پرداخت کردم یعنی اگر بودم، نمی‌توانستم ۴۰ هزار دلار را بدهم؟

با انتشار اخبار جدید در ارتباط با محرومیت باشگاه استقلال از سه پنجره نقل و انتقالاتی به دلیل شکایت تعدادی از مربیان خارجی فصل گذشته باشگاه استقلال در شرایطی که جواد نکونام و گروه مدیریتی این باشگاه خود را آماده ورود به فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکن می‌کردند با خبر محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی شوک بزرگی به آنها وارد شد.

 

در این بین عنوان می‌شود این بدهی مربوط به فصل گذشته بوده و ظاهراً باید گروه مدیریتی سال گذشته آن را به موقع پرداخت می‌کرد. به همین منظور با مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت‌وگویی ترتیب دادیم. سیّد حجت کریمی، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که پس از استعفای علی فتح الله زاده جانشین وی در مقام مدیریت باشگاه استقلال شد در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره مسائل مربوط به بسته شدن پنجره به خاطر بدهی‌های اخیر اظهاراتی را مطرح کرد.

 

از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال خبر دارید؟

من فعلاً هیچ سمتی در این باشگاه ندارم و از تیر ماه که از استقلال کنار رفتم مشغول کارهای خودم هستم اما از شنیدن این قبیل اخبار در رابطه با باشگاهی که با جان و دل برایش کار می‌کردم واقعاً تأسف می‌خورم.

 

برخی در این فاصله کوتاه بعد از اعلام بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، شما را مقصر قلمداد کرده‌اند که چرا در همان زمان این پول پرداخت نشده است؟

شکر خدا در دوره و زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که همه چیز با تصویر و صدا ثبت و ضبط می‌شود و اینطور نیست که من بگویم بروید به آرشیو روزنامه‌ها مراجعه کنید. من در مدت زمان کوتاهی که شاید سه ماه هم نشد، بزرگترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال به خارجی‌ها را پرداخت کردم. بدهی که قبل از من چندین مدیرعامل در باشگاه استقلال نتوانسته بودند حتی سمتش بروند اما من با کمک جناب سجادی(وزیر وقت ورزش) و تعدادی از دوستانم در مجلس این بدهی را پرداخت کردم. هرچند که عده‌ای دائم چوب لای چرخ ما می‌گذاشتند تا نتوانیم به موقع این کار را بکنیم که اتفاقاً به هدفشان هم رسیدند و در نهایت استقلال برخلاف میل و تلاش ما از آسیا حذف شد. در چنین شرایطی آن کسی که گفته من نمی‌توانستم ۴۰ هزار یورو را بپردازم آدرس غلط به هواداران می‌دهد.

 

منظورتان چه کسی است؟

همه این افراد را به هواداران معرفی خواهم کرد خیلی زود اما بهتر است یادآوری کنم من در همان روزهایی که باشگاه یک ریال پول در حسابش وجود نداشت طلب یامگا را پرداخت کردم چون می‌دانستم این بازیکن چقدر برای ساپینتو و باشگاه استقلال ارزشمند است. تازه او در آن مدت مصدوم هم بود ولی من این پول را آماده کردم و در دفتر باشگاه به یامگا دادم. بنابراین اگر می‌خواستم کاری بکنم قطعاً انجام می‌دادم، منتها پرداخت نشدن پول بدهی باشگاه به ساپینتو و دستیارانش دلیل دارد.

 

دلیلش چیست؟

دلیلش را باید از آن آقایانی سوال کنید که ظرف روزهای اخیر هرچه دلشان خواست به زبان آوردند بدون اینکه حقیقت داشته باشد. آن‌هایی که مدعی‌اند ما می‌خواستیم به کریمی کمک کنیم اما خودش نمی‌خواست! چه کسی در آن ایام دستش را به سمت من دراز کرد که من دست او را پس زده باشم؟ در همه این سال‌ها که کارهای مختلفی انجام داده‌ام هرگز به اندازه مدت زمان کوتاهی که در باشگاه استقلال سمت مدیرعاملی داشتم خودم را تنها احساس نکردم. کار آقایان به جایی رسیده بود که برای تخریب من پیش هواداران جدول شاگرد اول و شاگرد آخر راه انداخته بودند و عده‌ای را در صدر آن جدول نشاندند و به عنوان شاگرد اول به استقلال آوردند. حالا من یک سوال دارم.

 

مخاطب این سوالتان کیست؟ هواداران، مسئولان وزارت ورزش یا آنهایی که می‌گویید بعداً جوابشان را می‌دهید؟

همه می‌دانند چه کسی را می‌گویم. سوالم این است؛ چطور من که در جدول آقایان شاگرد تنبل بودم توانستم یک میلیون و سیصد هزار یورو بدهی استراماچونی را بپردازم، طلب یامگا را بدهم و با نکونام قرارداد ببندم و سهرابیان، مهرداد محمدی و تعدادی دیگر از بازیکنان را جذب استقلال کنم اما شاگرد اول‌هایی که به استقلال آوردند توانایی پرداخت ۴۰ هزار یورو را نداشتند؟ آخر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هم برای من پولی بود که نتوانم آن را تهیه کنم؟ خدا را شاهد می گیرم این مبلغ را با یک تلفن به دوستانم در صرافی خارج از کشور می پرداختم اما در همان دوره اینقدر مرا آزار دادند و اینقدر اذیتم کردند که استعفا کردم و میدان را به شاگرد اول ها دادم. این گوی و این میدان. آنهایی که کاری کردند استقلال از آسیا حذف شود حالا از بستن پنجره نقل و انتقالاتی اش جشن می گیرند.

 

موضوع طلب ۶۴ هزار دلاری استقلال از باشگاه الوصل چیست؟

دوستان این خبر را برای من فرستادند و از وقتی آن را دیدم واقعاً خنده‌ام گرفته است. تا جایی که من اطلاع دارم این پول به باشگاه استقلال پرداخت شده است. به هر حال در ماجرای تخفیف بابت بدهی به الاهلی برای قایدی هم ثابت شد که دوستان صمیمی در امارات دارم. شاید اشتباه کنم! ولی باشگاه الوصل قطعاً می‌تواند در این باره مستنداتی را ارائه بدهد که این پول پرداخت شده است یا نه حداقل بیش از نصفی از آن پرداخت شده است. حالا اینکه مسئولان باشگاه استقلال امروز صدای این ماجرا را درآورده اند که این پول را نگرفتیم نمی دانم چه دلیلی دارد! اما به طور کلی تا جایی که من اطلاع دارم باشگاه استقلال دیگر با الوصل حساب و کتابی ندارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------