آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

جام ملت‌های آفریقا | فرار مصر از شکست مقابل موزامبیک در شب گلزنی صلاح



جام ملت‌های آفریقا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مصر جام ملت‌های آفریقا را با تساوی دشوار مقابل موزامبیک آغاز کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال مصر در اولین بازی دور گروهی جام ملت‌های آفریقا در گروه B امشب به مصاف موزامبیک رفت و به تساوی 2-2 دست پیدا کرد.

 

نیمه اول این دیدار با نتیجه 1-0 به سود مصر به پایان رسید. مصطفی محمد در دومین دقیقه بازی موفق شد روی پاس محمد صلاح دروازه موزامبیک را باز کند و تیمش را پیش بیندازد.

 

موزامبیک که در نیمه اول نمایش درخشانی نداشت در نیمه دوم متفاوت ظاهر شد و مصر را شگفت زده کرد. ویتی در دقیقه 55 و کلسیو بائوکوکه در دقیقه 58 برای موزامبیک گلزنی کردند تا این تیم پیش بیفتد.

 

مصر در اولین قدم از مسابقات به شکست نزدیک می‌شد و در نیمه دوم تمام تلاشش را انجام داد تا بدون کسب امتیاز زمین مسابقه را ترک نکند.

 

مصر تا آخرین لحظات بازی به دنبال گل تساوی بود تا اینکه محمد صلاح این آرزو را برآورده کرد. در دقیقه 90+3 با بررسی کمک داور ویدیویی خطای پنالتی به سود مصر اعلام شد.

 

مهاجم لیورپول پشت این ضربه حساس ایستاد و اگرچه دستان دروازه‌بان به شوت او نرسید اما امکان داشت ضربه‌اش پس از برخورد به تیرک عمودی بلوکه شود که با خوش شانسی وارد دروازه شد و مصر به گل تساوی دست یافت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------