آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

ژاوی: از هواداران بارسلونا عذرخواهنی می‌کنم/ آنچلوتی: نتیجه بازی بیش از اندازه اغراق‌آمیز بود



ژاوی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بابت باخت سنگین شاگردانش در مصاف با رئال مادرید از هواداران عذرخواهی کرد.

به گزارش تسنیم، ژاوی هرناندس پس از باخت 4 بر یک شب گذشته (یکشنبه) بارسلونا مقابل رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا که دومین شکست متوالی بارسایی‌ها در ال‌کلاسیکوی‌های این فصل بود، به شبکه مویستار اسپانیا گفت: با کلی امید و انگیزه به این بازی آمده بودیم اما متأسفانه این بدترین بازی فصل‌مان از آب درآمد. بازی را بسیار بد آغاز کردیم. زمانی که نتیجه 3 بر یک شد، کارمان دیگر واقعاً‌ سخت شد. رئال مادرید در ضد حملات ضربات فراوانی به ما زد و ما هم نتوانستیم جلوی ضدحملات و تغییر فاز بازی این تیم را بگیریم و باعث شد که امروز روی بی‌رحم فوتبال را ببینیم.

 

سرمربی بارسلونا افزود: از هواداران‌‌مان عذر می‌خواهم چون این باخت کارمان را برای رقابت سخت‌تر می‌کند. با این حال من در زندگی‌ام شکست‌های زیادی را تجربه کرده‌ام و ما به این شکست واکنش نشان خواهیم داد. بارسلونا بازخواهد گشت، بارسا برمی‌گردد.

 

ژاوی در پاسخ به این سؤال که این بازی برای ادامه فصل چه نفعی ممکن است به او و تیمش برساند، اظهار داشت:  شاید باعث شود که بعد از این بهتر رقابت کنیم. روزهای سختی در انتظارمان خواهد بود و مجبوریم کلی انتقاد را تحمل کنیم و بپذیریم. طبیعی هم است چون در سطحی که لازمه بازی در یک فینال است، نبودیم. باید ریکاوری کنیم و برای جام‌های باقیمانده بجنگیم.

 

کاپیتان سابق کاتالان‌ها درباره اینکه آیا تیمش در روزهای باقیمانده از پنجره نقل و انتقالات ژانویه خواهد توانست بازیکنی را به خدمت بگیرد، تأکید کرد: نه، ما فعلاً نمی‌توانیم کسی را به تیم‌مان اضافه کنیم. شرایط باشگاه طوری است که امکان جذب بازیکن جدید وجود ندارد.

 

***

 

آنچلوتی: نتیجه بازی بیش از اندازه اغراق‌آمیز بود/ به داور نگفتم که وقت اضافه نگیرد

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از کسب یازدهمین جام خود با این تیم با فتح سوپرجام اسپانیا ابراز خرسندی کرد و به شبهه‌ای که برای رسانه‌های پیش آمده بود پاسخ داد.

 

آنچلوتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی 4 بر یک شب گذشته (یکشنبه) کهکشانی‌ها برابر بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا و رقم خوردن سیزدهمین قهرمانی تیم پایتخت در این رقابت‌ها، به شبکه مویستار اسپانیا گفت: راستش انتظار نداشتم به آن سرعت به گل برسیم. ما از جلو کشیدن خط دفاعی بارسلونا برای پرس از بالا، بهره بردیم و از وینیسیوس در ضدحملات استفاده کردیم. مسابقه سختی بود و شاید نتیجه آن با توجه به شیوه‌ای که بارسلونا بازی کرد، بیش از اندازه اغراق‌آمیز باشد. حتی تا زمانی که سومین گل را زدیم بارسلونا پا به پای ما بازی می‌کرد و با زدن گل چهارم آنها کمی گاردشان را پایین آوردند. برای زدن گل بیش از اندازه به ضدحملات تکیه کردیم اما با این حال راضی هستیم.

 

در اواخر بازی، به نظر می‌رسید که آنچلوتی نکاتی را به داور گوشزد می‌کند و این شبهه برای رسانه‌ها پیش آمد که شاید او از داور خواسته با توجه به قطعی بودن پیروزی تیمش، وقت اضافه نگیرد. سرمربی ایتالیایی اما این موضوع را رد کرد و گفت: من به او چنین چیزی نگفتم. فقط گفتم که بازی دارد به تنش کشیده می‌شود، همین.

 

کارلو سپس به تمجید از وینیسیوس جونیور پرداخت، بازیکن برزیلی که هت‌تریک کرد و در پایان به عنوان بهترین بازیکن فینال سوپرجام اسپانیا معرفی شد. او اظهار داشت: وینیسیوس خیلی خوب بازی کرد. او دو سه نیاز داشت تا بتواند به اوج برگردد.

 

به نظر می‌رسید که آنچلوتی به وینیسیوس هم نکته‌ای را تذکر کرد و او این موضوع را تأیید کرد. آنچلوتی گفت: چیز خاصی نبود. من حرکات نمایشی را دوست ندارم. این چیزی بود که به او گفتم. او و بلینگام امروز این کار را انجام دادند و من گفتم که دیگر نباید انجام دهند چون به این جور حرکات نیازی نداریم.

 

این یازدهمین جام قهرمانی آنچلوتی با رئال مادرید بود، ضمن اینکه او در تعداد بازی‌هایی که هدایت این تیم را برعهده داشت، از زین‌الدین زیدان سبقت گرفت. او در این خصوص اظهار داشت: خوشحالم اما باید برای بردن جام دوازدهم بجنگم. این جام نشان دهنده آن است که ما داریم کارمان را خوب انجام می‌دهیم، حتی بعد از بازگشت از تعطیلات. گذر از رکورد زیدان؟ شب خاصی بود اما در مادرید شب‌های خاص زیاد است. این نشان دهنده قدرت باشگاه است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------