آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

واکنش برانکو به پیشنهاد پرسپولیس و شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌ها



برانکو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزش
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با عربستان درباره احتمال حضورش در پرسپولیس و شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم‌ ملی فوتبال عمان امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با عربستان در چارچوب مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا درباره آینده‌اش پس از این جام و احتمال حضورش در پرسپولیس اظهار کرد: الان زمان خوبی برای جواب دادن به این سوال نیست چرا که فردا با عربستان بازی داریم. این اتفاق طبیعی است که پیشنهاداتی وجود داشته باشد. نباید به چیز دیگری جز بازی با عربستان فکر کنم اما درباره بعد از جام ملت‌ها باید بگویم که هیچ‌کس نمی‌داند چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

او در ادامه درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌ها گفت: باید ببینیم بازی‌ها چطور پیش می‌رود. هم ایران و هم ژاپن بازیکنان خوبی در اختیار دارند و شانس‌شان برای قهرمانی در جام ملت‌ها بالاست. البته همان‌طور که دیروز دیدید، فوتبال ممکن است مانند بازی ژاپن و ویتنام پیش برود و بازی آسانی نباشد. هر دو تیم به علاوه کره جنوبی و عربستان بازیکنان خوبی در اختیار دارند و شانس قهرمانی برای همه این تیم‌ها وجود دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------