آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

محمد عمری از پرسپولیس جدا شد/ فسخ قرارداد محسن فروزان با گل گهر



محمد عمری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هافبک جوان پرسپولیس تصمیم قطعی خود را برای پایان همکاری مقطعی با این باشگاه گرفته است.

به گزارش ورزش سه، محمد عمری با توجه به اینکه مشمول خدمت سربازی شده، به دنبال این است علی‌رغم شرایطی که می‌تواند تا پایان فصل او را در این تیم نگه دارد، راهی خدمت شود.

 

هافبک تکنیکی پرسپولیس که امروز در تمرین این تیم حضور یافته بود و گمانه‌زنی درباره ادامه همکاری‌اش با سرخ‌ها را تا پایان فصل به این ترتیب شکل داده بود، در پایان تمرین اما وسایل شخصی‌اش را از استادیوم شهید کاظمی جمع آوری کرد و با هم‌تیمی‌هایش نیز خداحافظی کرد.

 

او قصد دارد امشب آخرین گفت‌وگوی خود را در این زمینه با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نیز صورت دهد و با اشاره به شرایطی که دنبال می‌کند، پایان همکاری مقطعی خود با این باشگاه را برای انجام خدمت سربازی اعلام کند.

 

عمری فصل گذشته به عنوان پدیده پرسپولیس معرفی شد و با نمایشی درخشان در این تیم حتی شانس حضور در تیم ملی را نیز به دست آورد که البته به دلیل مصدومیت ناکام ماند. او در ادامه با افزایش قرارداد مواجه شد تا از این جهت انگیزه بیشتری برای ادامه داشته باشد. با این حال اکنون با قوانین جدیدی که نظام وظیفه اعلام کرده، قادر خواهد بود تنها تا پایان فصل در این تیم به کار ادامه دهد و فصل آتی باید خدمت سربازی‌اش را دنبال کند.

 

با این حال با توجه به تعدد بازیکنان سربازی و سهمیه کمی که تیم‌های نظامی در اختیار دارد از یک سوی و از طرف دیگر شرایط مالی، او قصد دارد هر چه زودتر تکلیف خدمت سربازی‌اش را مشخص کند.

 

با این شرایط به نظر می‌رسد او بعد از گفت‌وگوی امشب خود با رضا درویش، به حضورش در این تیم پایان دهد و برای خدمت سربازی احتمالا راهی ملوان بندرانزلی شود و درنهایت با پایان این دوره، باید منتظر بازگشت دوباره او ماند.

 

***

 

محسن فروزان قراردادش با گل گهر سیرجان را فسخ کرد

محسن فروزان دروازه‌بان تیم فوتبال گل گهر، امروز (دوشنبه 25 دی 1402) با فسخ قرارداد از جمع شاگردان مارینوس اوزونیدیس جدا شد.

 

محسن فروزان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

تیم سیرجانی به جز فروزان خروجی دیگری نخواهد داشت. جذب یک مهاجم داخلی از اهداف نقل و انتقالاتی گل گهر است.

 

باشگاه استقلال هم بر اساس نظر سرمربی این تیم، روز گذشته با ارسال نامه به صورت رسمی درخواست خود را برای جذب روبرتو تورس بازیکن اسپانیایی گل گهر ارائه کرد. با اینکه هنوز پاسخی به این درخواست داده نشده، به نظر نمی‌رسد مسئولان باشگاه سیرجانی نظر موافقی روی درخواست آبی‌های تهران داشته باشند.

 

پیش از این نیز باشگاه تراکتور درخواست رسمی جذب علیرضا علیزاده را ارئه کرد که گل گهر خواهان پرداخت 20 میلیارد تومان برای صدور رضایتنامه این بازیکن شد تا به نوعی مخالفت خود را نشان دهد. تلاش تراکتور برای راضی کردن مسئولان گل گهر ادامه دارد اما نظر گل گهر برای این انتقال منفی است.

 

شاگردان اوزونیدیس که دور جدید تمرینات خود را از روز شنبه در تهران آغاز کرده‌اند، امروز راهی سیرجان شدند تا ادامه تمرینات را در خانه پیگیری کنند. گل گهر قرار است در سیرجان یک بازی تدارکاتی را نیز مقابل تیمی بومی برگزار کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------