مشکل ممنوع الخروجی برانکو حل شد



برانکو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
با دریافت مفاصای مالیاتی برانکو ایوانکوویچ، مشکل ممنوع‌الخروجی این مربی کروات برطرف شد.

به گزارش فارس، با استعفای یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس و جدایی او از این باشگاه، نام برانکو ایوانکوویچ به  عنوان گزینه اصلی جانشینی این مربی مطرح شد اما این در حالی بود که مشکل مالیاتی برانکو بعد از چند سال همچنان پابرجا بود که این موضوع مانع بزرگی برای حضور او در جمع سرخ‌پوشان به حساب می‌آمد. 

 

بعد از اینکه نام برانکو به عنوان گزینه پرسپولیس مطرح شد در نهایت مسئولان این باشگاه با پرداخت مالیات و جرائم دیرکرد آن در تلاش هستند تا نظر مساعد برانکو را برای بازگشت به پرسپولیس جلب کنند که البته از آنجایی که برانکو همراه با تیم ملی عمان در جام ملت‌های آسیا حضور دارد به همین خاطر هنوز وضعیت حضور دوباره این مربی کروات در جمع پرسپولیسی‌ها قطعی نشده است.

 

جذب محمدرضا آزادی، مهاجم تیم نساجی مازندران برای سرخپوشان پایتخت چندان کار راحتی نبود و به نظر می رسد در این مسیر به بن بست رسیده اند.

 

با پرداخت مالیات برانکو و گرفتن مفاصای مالیاتی این مربی، در نهایت مشکل ممنوع‌الخروجی ایوانکوویچ برطرف شد تا یکی از موانع اصلی عدم حضور این مربی در ایران برداشته شود.

 

باشگاه پرسپولیس با این اقدام در تلاش است تا نظر مساعد برانکو را جلب کرده تا بتواند هدایت این تیم در نیم‌فصل دوم لیگ برتر را به این مربی کروات بدهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------