آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

واکنش‌های منفی به جایزه مسی در مراسم برترین‌های فیفا: شرم‌آور است!



لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هواداران واکنش‌های متفاوتی به اهدای جایزه د بست به لیونل مسی داشته‌اند اما به‌نظر می‌رسد اکثر آنها مخالف این انتخاب هستند.

به گزارش ورزش سه، جایزه د بست سال ۲۰۲۳ به لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی باشگاه اینتر میامی رسید. او بالاتر از ارلینگ هالند و کیلیان امباپه این جایزه را به دست آورد.

 

یکی از نکاتی که باعث شد مسی برنده این عنوان شود، قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم ملی آرژانتین است. با این حال مسی با همه عناوینی که کسب کرده، با ارلینگ هالند مساوی شده بود و ستاره آرژانتینی به دلیل آرای بیشتری که از کاپیتان‌های تیم‌های ملی کسب کرده بود، برنده جایزه د بست شد.

 

هواداران در فضای مجازی، به‌خصوص اکس (توییتر سابق)، واکنش‌هایی به این انتخاب داشته‌اند. هواداری نوشته است:«باورم نمی‌شود. مسی بالاتر از هالند؟ چه چیزی بهتر از سه‌گانه است که باعث شده مسی جایزه را ببرد؟»

 

کاربری با انتشار عکسی ادیت‌شده که کهنسالی مسی را نشان می‌دهد نوشته:«سال ۲۰۵۰ است و مسی به‌خاطر اینکه در سال ۲۰۲۲ برنده جام جهانی شده است، توپ طلا را می‌برد.»

 

هواداری نوشته:«مسی هنوز به‌خاطر جام جهانی‌ای که دو سال پیش گرفته برنده جوایز می‌شود.»

 

یک هوادار بارسلونا با اشاره به رای‌های بازیکنان رئال مادرید به مسی گفته است:«رئالی‌ها حق ندارند به انتخاب مسی اعتراض کنند. بازیکنان آنها خودشان مسی را انتخاب کردند.»

 

کاربری نوشته:«واکنش و تعجب پدر هالند همه چیز را نشان می‌دهد. آنها دارند در آخرین سال‌های بازی مسی تا می‌توانند از او استفاده می‌کنند. این شرم‌آور هست.»

 

با این حال افراد زیادی نیز موافق انتخاب مسی به‌عنوان بهترین بازیکن سال بوده‌اند. یکی از هواداران گفته است:«مسی در آخرین سال‌های بازی‌اش هم آنقدر درخشان بوده که باعث شده حتی رقیبان نیز به او رای دهند. به این انتخاب نمی‌شود اعتراض کرد.»

 

یک کاربر نوشته:«به مسی فقط باید احترام گذاشت. همه بازیکنان به او احترام گذاشته و رای داده‌اند. پس اعتراض منطقی نیست.»

 

در بین حامیان مسی، گری لینه‌کر، مجری معروف و بازیکن سابق تیم ملی انگلیس نیز قرار دارد. او در واکنش به دادن جایزه د بست به مسی نوشته است:«۸ جایزه د بست. ۸ توپ طلا. ۱۷ سال متوالی در تیم منتخب سال. برنده همه چیز. چه دوران بازی چشم‌گیری!»

 

۲ اتفاق عجیب درباره لیونل مسی در مراسم برترین‌های فیفا
در نهایت مهم‌ترین جایزه سال در حالی که هالند و مسی هر دو ۴۸ رای داشتند، به ستاره آرژانتینی رسید تا مسی در کسب جایزه the best هت‌تریک کند.

 

علت انتخاب مسی، قوانین فیفا مبنی بر ارجحیت آرای کاپیتان‌ها به سرمربیان بود. ۱۳ کاپیتان تیم‌های ملی مسی را برگزیده بودند و ۱۱ کاپیتان تیم‌های ملی غول نروژی را انتخاب کرده بودند؛ و نکته عجیب این که هیچ‌کدام از ۳ نامزد نهایی جایزه the best در مراسم حضور نداشتند!

 

طرح کنایه آمیز مارکا، رسانه سرشناس اسپانیایی

مارکا نوشت: ما از آینده آمده ایم و اخباری داریم که به شما بدهیم؛ لیونل مسی بهترین بازیکن سال 2066 فیفا

 

لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------