مربی پرسپولیس قراردادش را فسخ کرد



مربی پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مربی پرسپولیس بعد از شروع تمرینات این تیم برای نیم فصل دوم، تصمیم به قطع همکاری با سرخ‌پوشان گرفت.

به گزارش ورزش سه، وسلی ننکا مربی دروازه‌بانان پرسپولیس که در فصل گذشته و بعد از قطع همکاری این تیم با داوود فنایی به این تیم پیوسته بود، تصمیم به قطع همکاری گرفت.

 

ننکا که نقش پررنگی در عملکرد علیرضا بیرانوند طی دو فصل اخیر داشته، بعد از پایان نیم فصل زمزمه جدایی‌اش از پرسپولیس به گوش می‌رسید و گفته می‌شد قصد بازگشت دوباره به تهران را ندارد.

 

با این حال بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی و فراخواندن اعضای خارجی کادرفنی توسط باشگاه، او نیز به همراه لوسادا و اوسمار به تهران بازگشت و تمرینات تیم را طی روزهای اخیر زیر نظر گرفت.

 

اکنون اما گفته می‌شود او نیز قراردادش را با این تیم فسخ کرده و قصد پایان همکاری با سرخ‌پوشان را دارد. ننکا پیش از نیم فصل با پیشنهادی از قطر مواجه شده بود و همین مسئله به‌عنوان عاملی برای پایان همکاری او با پرسپولیس قلمداد می‌شد. اما با بازگشت دوباره‌اش به تهران، این شایعه کمرنگ شد و بازیکنان تیم هم مدعی شده بودند که احتمالا این انتقال سر نگیرد.

 

با این حال اکنون با تصمیم دوباره این مربی دروازه‌بانان برزیلی برای فسخ قرارداد، باید مقصد جدید او را لیگ قطر متصور بود و باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس به این موضوع به چه شکل خواهد بود.

 

البته باشگاه پرسپولیس در تلاش برای انتخاب سرمربی جدید برای این تیم بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی است و قابل پیش‌بینی است که سرمربی جدید، کادرفنی مدنظر خود را به باشگاه بیاورد و آینده کاری وسلی ننکا در این تیم مبهم بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------