عمری در پرسپولیس ماندنی شد/ هوادار مخالف جدایی علیرضا حقیقی



محمد عمری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هافبک تیم پرسپولیس در نیم‌فصل دوم نیز در جمع سرخپوشان توپ خواهد زد.

به گزارش تسنیم، رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «محمد عمری از بازیکنانی است که با توجه به عملکرد خود و فرصتی که در پرسپولیس به دست آورد، حالا دیگر باشگاه‌ها را خواهان خود می‌بیند. 

 

او قرارداد بلندمدتی با پرسپولیس دارد ولی یک از باشگاه‌های نظامی قصد داشت با سرباز شدن وی، این بازیکن را در اختیار داشته باشد.

 

محمد عمری، در این ارتباط نشستی با رضا درویش داشت. پس از صحبت‌هایی که در این جلسه مطرح شد، محمد عمری اعلام کرد تصمیم دارد به همکاری با سرخپوشان ایران که با آن در سال گذشته سه جام قهرمانی را بالای سر برد، ادامه بدهد».

 

رنجبری به پرسپولیس پیوست

باشگاه پرسپولیس امروز با آقای گل رده امیدها برای حضور در این تیم به توافق دست یافت.

 

مبین رنجبری مهاجم زیر 23 سال تیم عقاب تهران که در حال حاضر آقای گل این رده محسوب می‌شود لحظاتی پیش با حضور در باشگاه پرسپولیس و توافق با سرخپوشان، قراردادش را به امضا رساند و کار را در جمع این تیم در ادامه فصل دنبال خواهد کرد.

 

هوادار مخالف جدایی علیرضا حقیقی

علیرضا حقیقی، گلر باتجربه این فصل هوادار در تابستان امسال پس از حضور مهدی رحمتی در نساجی از این تیم برای دومین مقطع خداحافظی کرد تا فوتبالش را در شرایط جدیدی آغاز کند.

 

او در این فصل به دروازه‌بان اول هوادار تبدیل شد و در ۱۵ بازی لیگ برای بنفش‌های تهرانی به میدان رفت که نمایش‌های قابل قبولی هم از خود به جای گذاشت.

 

حقیقی که همچنان جزو بازیکنان محبوب میان هواداران نساجی محسوب می‌شود، بار دیگر مورد توجه مدیران این باشگاه قرار گرفته است. نساجی پس از پایان همکاری با رشید مظاهری نیاز به جذب جانشین برای این پست مهم دارد.

 

با این حال مسعود شجاعی مخافت صریح خود را با جدایی حقیقی اعلام کرده است. سرمربی جدید هوادار رفاقت طولانی مدتی با این دروازه‌بان دارد و به هیچ وجه نمی‌خواهد گلر مورد اعتمادش را از دست بدهد.

 

حقیقی با هوادار قرارداد دارد و باتوجه به حضور مسعود شجاعی در این تیم بعید است او در این مقطع به نساجی برگردد.

 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------