برد عربستان مقابل تیم برانکو در دقیقه 96/ کامبک شاگردان مانچینی برابر عمان با کمک VAR



دیدار عربستان و عمان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی فوتبال عربستان مقابل عمان در دقایق پایانی به برتری رسید.

به گزارش فارس، در آخرین بازی دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۲۱ امشب تیم‌های عربستان و عمان از گروه F در ورزشگاه خلیفه به مصاف هم رفتند که این دیدار مهیج با برتری 2 بر یک عربستان به پایان رسید.

 

در دقیقه ۱۳ شاون براون، داور معروف استرالیایی پس از بررسی صحنه از طریق VAR خطای حسن تمبکتی را روی محسن الغسانی، مهاجم پیشین سپاهان پنالتی اعلام کرد تا با گل شدن این پنالتی توسط صلاح الیحیایی، عمان در نیمه اول یک بر صفر برنده به رختکن برود.

 

اما در نیمه دوم عبدالرحمان غریب ۳ دقیقه پس از حضور در زمین در دقیقه ۷۸ گل تساوی سعودی‌ها را وارد دروازه عمان کرد.

 

در دقیقه ۹۶ این مسابقه علی البلیهی توپ را وارد دروازه عمان کرد اما کمک داور در تصمیمی عجیب افساید این بازیکن را اعلام کرد.پس از لحظاتی از طریق VAR صحنه بررسی شد  و در شرایطی که داور وسط استرالیایی دستور به ادامه بازی داده بود و این موضوع خوشحالی عمانی‌ها را به دنبال داشت ناگهان از اتاق کمک داور ویدیویی با استفاده از فناوری جدید اعلام شد باید گل عربستان صحیح اعلام شود تا ورزشگاه خلیفه از شدت شادی عربستانی‌ها به مرز انفجار برسد.

 

دیدار عربستان و عمان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

یکی از نکات قابل توجه این بازی هیجان برانکو ایوانکوویچ در کنار زمین بود. درحالیکه روبرتو مانچینی، همتای ایتالیایی مشهور این مربی که در روزهای اخیر با چالش‌های زیادی در فوتبال عربستان مواجه شده است، از ابتدای مسابقه خیلی کم به لب خط آمد. البته او پس از به ثمر رسیدن گل تساوی با مشت‌های گره کرده شادی کرد.

 

در این مسابقه هواداران ۲ تیم که ورزشگاه خلیفه را تا حد بسیار کرده بودند، یک ثانیه هم برابر حمایت از تیم محبوب خود آرام ننشستند و با استفاده از ادوات مختلف تیم کشورشان را تشویق کردند.

 

۴۱۸۹۷ نفر برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور داشتند که البته تعداد عربستانی‌ها بسیار بیشتر بود.

 

با این نتیجه عربستان در رده دوم قرار گرفت و عمان در جایگاه سوم ایستاد. در صدر  جایی که تایلند صدرنشین و قرقیزستان قعرنشین هستند.

 

دیدار عربستان و عمان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------