آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

طارمی با قراردادی ۲ ساله به اینترمیلان می‌رود/ سعید مهری شاگرد ساپینتو شد



مهدی طارمی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهدی طارمی به توافقات اولیه با تیم اینتر دست پیدا کرده است و تابستان به عنوان بازیکن آزاد به جمع نراتزوی می‌پیوندد.

به گزارش ایسنا به نقل از فابریتزیو رومانو، اینتر در حال توافق نهایی با مهاجم تیم ملی ایران است تا در تابستان او لباس نراتزوری را بر تن کند.

 

توافقات نهایی پس از جام ملت‌های آسیا صورت خواهد گرفت و طبق گفته خبرنگار ایتالیایی، توافق طارمی با اینتر دوساله است. انتقال او به اینتر به عنوان بازیکن آزاد و پس از پایان قراردادش با پورتو صورت می‌گیرد.

 

همچنین در صورت توافق طرفین، قرارداد مهاجم تیم ملی ایران با صدرنشین فعلی سری‌آ برای سال سوم تمدید خواهد شد.

 

***

 

سعید مهری شاگرد ساپینتو شد

سایت 24 sports قبرس خبر داد ریکاردو ساپینتو، سرمربی آپوئل با سعید مهری هافبک سابقش در استقلال به توافق رسیده تا این بازیکن را به لیگ قبرس بیاورد.

 

بر اساس گزارش این رسانه قبرسی، باشگاه آپوئل برای امضای قرارداد 2.5 ساله با هافبک استقلال بعد از سپری کردن تست های پزشکی به توافق نهایی رسیده است.

 

رسانه یونانی می نویسد که با توجه به همکاری ساپینتو با این بازیکن ایرانی این خرید باشگاه آپوئل می تواند باعث تقویت خط میانی تیم شود.

 

مهری هفته گذشته با توافق با باشگاه استقلال قراردادش را فسخ کرده بود.

 

***

 

پرسپولیس در آستانه جذب یک بازیکن خارجی

تیم فوتبال پرسپولیس که در روزهای اخیر تمرینات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کرده به دنبال جذب چند بازیکن برای تقویت در نقل و انتقالات زمستانی است و در همین راستا مذاکراتی با عبدالکریم حسن صورت گرفته تا این بازیکن به پرسپولیس ملحق شود.

 

این در حالی است که پیش از این در خصوص این بازیکن قطری گفته می‌شد که مبلغ بالایی درخواست کرده، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات با این بازیکن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سکوت خبری پیش بردند و حالا به نظر می‌رسد که این بازیکن فاصله زیادی تا پیوستن به پرسپولیس نداشته باشد.

 

عبدالکریم حسن سابقه انتخاب به عنوان بهترین بازیکن آسیا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کارنامه دارد، در صورت توافق در جزئیات، به زودی عازم تهران خواهد شد تا به صورت رسمی به پرسپولیس بپیوندد.

 

عبدالکریم حسن همچنان شانس زیادی برای پیوستن به پرسپولیس دارد و به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به زودی به این تیم ملحق خواهد شد. نام این بازیکن در لیست یحیی گل محمدی قرار داشت و مدیران پرسپولیس به همین خاطر مذاکره با این بازیکن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کردند که این مذاکرات حالا به‌جای خوبی رسیده است.

 

در این باره گفته می‌شود که مبلغ جذب عبدالکریم حسن به پرسپولیس کمتر از رقمی است که در رسانه‌ها عنوان شده و به همین خاطر باشگاه پرسپولیس در حال مذاکرات نهایی با این بازیکن است تا موافقتش برای پیوستن به این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جلب کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------