برانکو: خوب بودیم اما برد حق عربستان بود/ مانچینی: چه کسی گفته من تحت فشار هستم



برانکو و مانچینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
برانکو ایوانکوویچ می‌گوید بازیکنانش هرچه در توان داشتند برای بازی مقابل عربستان به کار گرفتند.

به گزارش ورزش سه، بلافاصله بعد از پایان بازی عمان و عربستان، برانکو ایوانکوویچ در مقابل تابلوهای تبلیغاتی قرار گرفت تا با  اشرف بن عیاده گزارشگر تلویزیون الکاس صحبت کند.

 

برانکو در ابتدا اظهار داشت: به بازیکنان عربستان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. حق آنها پیروزی بود و نمی‌خواهم چیز خاصی درباره این بازی بگویم.

 

ایوانکوویچ با تمجید از عربستان گفت: آنها مستحق این پیروزی بودند و بازیکنان تیم ملی عمان هم هر چه در توان داشتند، به نمایش گذاشتند و خیلی خوب جنگیدند. عربستان تا دقیقه آخر تلاش کرد و دوید.

 

سرمربی عمان همچنین ادامه داد: ما دو بازی در پیش داریم. امیدوارم تلاش کنیم و امتیازات آن بازی‌ها را برای صعود به مرحله بعد به دست بیاوریم.

 

او در پایان گفت: من به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم، چون هر‌ چه در توان داشتند به نمایش گذاشتند و خیلی خوب بازی کردند و نشان دادند توانایی رویارویی با هر تیمی را دارند.

 

مانچینی: چه کسی گفته من تحت فشار هستم

روبرتو مانچینی در نشست خبری پس از بازی گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و مستحق برد بودیم چون بهترین تیم میدان بودیم. در نیمه دوم مالکیت توپ ما بیش از 70 درصد بود، بنابراین موقعیت‌های بیشتری داشتیم.

 

او ادامه داد: در نیمه اول عمان فقط یکی دو موقعیت داشت اما در نیمه دوم هیچ فرصتی برای گلزنی ایجاد نکرد. با شایستگی به پیروزی رسیدیم و از کاری که بازیکنان انجام دادند خوشحالم. در نیمه اول اشتباهاتی داشتیم و اینها چیزهای عادی است.

 

سرمربی سعودی‌ها در پاسخ به سوالی درخصوص کنار گذاشته شدن بازیکنان مطرح از تیم ملی گفت: در مورد بازیکنان حذف شده، دیروز به سوال شما پاسخ دادم. من با هیچ بازیکنی مشکلی ندارم و این موضوع برای من تمام شده است و هرگز در مورد آن صحبت نخواهم کرد.

 

مانچینی خاطرنشان کرد: از بازیکنانی که در کنار من هستند خوشحالم و آنها در این مسابقه عملکرد فوق العاده‌ای انجام دادند. در 6 بازی اخیر یک گل و آن هم از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم. باید در بازی‌های آینده سطح خود را ارتقا دهیم.

 

سرمربی ایتالیایی عربستان خاطرنشان کرد: من چهار ماه پیش هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم، از آن زمان تاکنون چهار اردو برگزار کرده‌ایم. ما برای پیاده کردن برنامه‌هایمان، به زمان نیاز داریم. باید عملکرد خود را ارتقا دهیم و چهار ماه برای این کارها کافی نیست.

 

او گفت: معمولاً هر مربی حداقل به یک سال زمان نیاز دارد تا ایده‌های خود را به بازیکنان منتقل کند و همین امر در مورد بازیکنان نیز صدق می‌کند تا برنامه‌ها را در زمین اجرا کنند.

 

مانچینی درخصوص مراحل بعدی جام ملت‌ها نیز گفت: در مورد مراحل حذفی هر چیزی ممکن است، ما به هر مسابقه به صورت جداگانه نگاه می‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

 

او در مورد اینکه چرا عبدالرحمن غریب از ابتدا در ترکیب حضور نداشت، گفت: غريب یکی از بازیکنانی است که به او تکیه می‌کنم. وقتی تغییری در ترکیب ایجاد می‌کنیم، می‌خواهیم عملکرد بهتری در زمین داشته باشیم. ما 26 بازیکن داریم و شرکت کردن برای همه آنها دشوار است.

 

مانچینی در پایان و در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه مبنی بر اینکه پس از اتفاقات دیروز به نظر می‌رسد تحت فشار قرار دارد، گفت: چه کسی گفته است که من خیلی تحت فشارم؟ بعد از 45 سال فعالیت به عنوان بازیکن و مربی، فکر می‌کنید به خاطر کنار گذاشته شدن چند بازیکن تحت فشار هستم؟ هیچ فشاری احساس نکردم این فوتبال است و چنین چیزهایی رخ می‌دهد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------