آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

محکومیت یک میلیاردی استقلال با شکایت دانشگر/ فدراسیون: جریمه ساپینتو باید از قراردادش کسر شود



دانشگر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شکایت مدافع سپاهان اصفهان از باشگاه استقلال باعث شد آبی‌ها به پرداخت بیش از یک میلیارد تومان به این بازیکن محکوم شوند.

به گزارش تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مطروحه به شرح زیر صادر کرد:

 

* با توجه به شکایت شهریار خان‌احمدی از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ 846 میلیون و 50 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 32 میلیون و 276 هزار و 807 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 264 میلیون و 450 هزار ریال قرار رد صادر کرد.

 

* در پی شکایت امیر رضا نمازی از باشگاه شهرداری نوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 680 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 25 میلیون و 942 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

* در پرونده شکایت علی خماند از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 10 میلیارد و 250 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 391 میلیون و 37 هزار و 500 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

* با توجه به شکایت علی یونسی از باشگاه شهرداری نوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 38 میلیون و 150 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

* در پی شکایت محمد دانشگر از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 10 میلیارد و 333 میلیون و 208 هزار و 980 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 225 میلیون و 263 هزار و 955 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 9 میلیارد و 666 میلیون و 791 هزار و 20 ریال قرار رد صادر کرد.

 

***

 

فدراسیون: جریمه ساپینتو باید از قراردادش کسر شود

اتفاقاتی که در فینال جام حذفی فصل گذشته رقم خورد منجر به آن شد که ریکاردو ساپینتوی پرتغالی با محکومیت سنگینی از سوی کمیته انضباطی مواجه شود؛ رفتاری که با حکم محرومیت چهار ماهه ساپینتو از حضور در مسابقات فوتبال کشورمان، همچنین کسر 10 درصد معادل ریالی قراردادش مواجه شد.

 

این در شرایطی است که با ادعای برخی رسانه‌ها، مسئولان باشگاه استقلال شکایتی را علیه ساپینتو برای عدم بازپرداخت بخشی از مطالباتش تنظیم کرده که این موضوع موجبات شکایت این سرمربی و اعتراض شدید او را در پی داشته است. نکته قابل توجه در این خصوص اینکه از باشگاه استقلال شنیده می‌شود این باشگاه هیچ شکایتی را علیه این سرمربی ترتیب نداده و قصدی هم برای انجام این کار ندارد اما گویا فدراسیون فوتبال به تازگی در نامه‌نگاری‌های خود تاکید کرده است که باید 10 درصد جریمه این سرمربی پرتغالی از باقی‌مانده دستمزدش که قرار است از محل مطالبات استقلال در فیفا به این سرمربی پرداخت شود کسر شود که این موضوع گویا اعتراض ساپینتو را در پی داشته است. گفته می‌شود استقلال حدود 300 هزار دلار به این سرمربی بدهکار است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------