چراغ سبز امباپه به عربستان؛ بالاخره از فوتبال اروپا می‌روم!



امباپه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کیلیان امباپه از آینده و اینکه به جدایی از پی اس جی و فوتبال اروپا فکر می‌کند، صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، دیروز رادیو مونت‌کارلو مدعی شد به اخباری دست پیدا کرده که نشان می‌دهد پی‌اس‌جی ‏آماده است در روزهای آینده پیشنهادی نجومی به امباپه و خانواده‌اش ارائه بدهد. این ‏رادیو از پیشنهاد پاریسی‌ها به عنوان پیشنهادی باورنکردنی یاد کرد که هدفش راضی ‏کردن امباپه به تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی است. ‏

 

قرارداد فعلی امباپه با باشگاه فرانسوی تابستان آینده به پایان می‌رسد. طبق قوانین فیفا ‏باشگاه‌های دیگر می‌توانند از روز اول ژانویه سال جاری مذاکرات رسمی با او را آغاز کنند. ‏در روزهای اخیر گفته می‌شود که رئال مادرید از امباپه تضمین کتبی خواسته تا مطمئن ‏شود او در آخرین لحظات بار دیگر دست باشگاه اسپانیایی را در پوست گردو نمی‌گذارد. ‏

 

پیشنهاد جدید پاریس به کیلیان با احتساب بندهای متغیر بیش از 100 میلیون یورو در سال خواهد بود که سه برابر رئال است. امباپه قرار شده تا فوریه یا مارس، پاسخ نهایی خود را به رئال و پی اس جی بدهد.

 

ستاره فرانسوی در مصاحبه جدید خود با مجله GQ تایید کرد که بالاخره روزی باید از پی اس جی برود.

 

امباپه گفت: «بسیاری از بازیکنان بزرگی که اثر مثبت خود را در تاریخ فوتبال به جا گذاشته‌اند، تابستان اروپا را ترک کردند و ما وارد دوره جدیدی از فوتبال شده‌ایم. این چرخه عادی این ورزش است. جدایی من؟ بالاخره یک جا هم نوبت من می‌رسد که از پی اس جی و فوتبال اروپا بروم.»

 

امباپه در مورد فشارهای شدیدی که روی او وجود دارد گفت: «فشار روی من تأثیر منفی نمی‌گذارد و من برای عملکرد بهتر به آن نیاز دارم. این چیزی است که به ما امکان می‌دهد کیفیت لازم برای بازی در بالاترین سطح را حفظ کنیم. ما در زمان تعدد مسابقات و فشار زیاد روی هر بازیکن هستیم. طبعا مردم نیز انتظار زیادی از بازیکنان دارند. من همیشه نشان داده‌ام که فشار روی من تأثیر منفی نمی‌گذارد و حتی می‌توانم بگویم که برای انجام بهترین عملکردم به آن نیاز دارم.»

 

کیلیان در مورد مقایسه فوتبال با NBA گفت: «فوتبال با فصلی هفتاد بازی به مدل NBA نزدیک می‌شود. من مخالف اینقدر بازی کردن نیستم، اما نمی‌توانیم همیشه خوب باشیم و کیفیت تماشایی را به مردم ارائه دهیم که انتظارش را دارند.»

 

ستاره فرانسوی در مورد جاه طلبی در گلزنی گفت: «اگرچه تعداد گل‌هایی که به ثمر رسانده‌ام، قابل توجه است، اما احتمالاً می‌توانم کمی در این زمینه بهتر کار کنم. آنچه که بیش از همه اهمیت دارد، گسترش دیدگاهتان در ورزش است. با بازی برای شش یا هفت مربی مختلف، شش یا هفت راه برای انجام کارم یاد گرفتم. جنبه‌های مختلف بازی‌ام را توسعه دادم و دائماً خودم را بازسازی کردم. ذهنیت درست، گوش دادن به مربیان و سازگاری، اصول پیشرفت هستند.»

 

مسئولیت به عنوان کاپیتان: «کاپیتان رهبر و پیام رسان یک گروه است و امروز من وظیفه دارم با هر یک از هم‌تیمی‌هایم تماس بگیرم، برای اطمینان از اینکه همه در بهترین شرایط برای کمک به تیم هستند. تفاوت بزرگ در مقایسه با قبل این است که تمرکزم فقط روی خودم بود اما کاپیتان بودن یک دیدگاه جدید از فوتبال است. این مسئولیت روی شانه‌های من سنگینی نمی‌کند. من توانایی ایجاد پیوند بین بازیکنان جدید و قدیمی در داخل و خارج از زمین را دارم. من کاپیتان خوبی برای فرانسه هستم.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------