عمری در اختیار کمیته انضباطی پرسپولیس قرار گرفت



محمد عمری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد محمد عمری به دلیل عدم اجرای تعهدات قراردادی، سوء رفتار حرفه‌ای و نادیده گرفتن مسئولیت‌ها به عنوان بازیکن در قبال باشگاه، تیم، همبازیان و هواداران در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت.

به گزارش ورزش سه، بعد از در ساعات پایانی سه‌شنبه شب، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد محمد عمری با حضور در ساختمان این باشگاه با مدیران پرسپولیس به توافق رسیده تا در خدمت این تیم باشد، اما عجیب اینجاست که یک ساعت بعد او در تماس با یکی از مدیران باشگاه اعلام کرده دیگر نمی‌خواهد برای پرسپولیس بازی کند و تصمیم گرفته سرباز شود!

 

بعد از این خبر عجیب یکی دیگر از مدیران پرسپولیس چیزی حدود سی دقیقه با برادر عمری صحبت کرده اما برادر عمری گفته تصمیم نهایی این است که محمد برای سربازی به ملوان برود.

 

عمری در شرایطی تصمیم گرفته خودش را سرباز کند که در نیم فصل آینده می‌توانست برای پرسپولیس بازی کند و در صورت درخشیدن در این تیم با شرایط بهتری راهی تیم نظامی می‌شد، اما حالا نه رقم قراردادش تغییری خواهد کرد نه اینکه مثل قبل در کانون توجه خواهد بود.

 

با این وجود امروز رسانه باشگاه پرپسولیس در مورد او اعلام کرد: «سازمان نظام وظیفه عمومی چندی پیش با در نظر گرفتن مجموعه شرایط در تصمیمی منطقی اعلام کرد بازیکنان شاغل در لیگ برتر که مشمول شده‌اند، می‌توانند تا پایان فصل در اختیار باشگاه‌های خود بمانند. این تصمیم به جلوگیری از ایجاد هرج و مرج در لیگ برتر کمک می‌کرد. روز سه‌شنبه نیز محمد عمری با حضور در باشگاه جلساتی داشت و او که برای چند سال آینده، تحت قرارداد با باشگاه است، در نهایت به صراحت اعلام کرد تصمیم قطعی دارد که به فعالیت خود در پرسپولیس حداقل تا پایان فصل ادامه دهد و از امروز در تمرینات حضور خواهد داشت. متعاقبا مراتب به اطلاع هواداران و رسانه‌ها رسید.

 

با این وجود امروز شاهد بودیم وی در ادامه غیبت‌های غیرموجه خود، بار دیگر بدون اطلاع و تایید باشگاه و مسئولان تیم و بدون عذر موجه در تمرین حضور نداشت.

 

طبعا این اقدامات به طور مشخص غیبت در تمرینات، در حکم عدم اجرای تعهدات قراردادی، سوء رفتار حرفه‌ای و نادیده گرفتن مسئولیت‌ها به عنوان بازیکن در قبال باشگاه، تیم، همبازیان و هواداران پرسپولیس است. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس در مرحله نخست اقدامات، این بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده است.»

 

همچنین بخش حقوقی باشگاه در حال بررسی دیگر اقدامات قانونی در این مورد و در ارتباط با مناسبات بین باشگاهی است که تحت نظارت و حمایت مقررات ملی و بین المللی فوتبال قرار دارد.

 


    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------