آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

اختلاف با نکونام دلیل تصمیم ناگهانی سامره | خطیر با جدایی سرپرست استقلال موافقت می‌کند؟



نکونام و سامره،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کناره‌گیری ناگهانی توسط سرپرست استقلال خودش پیامی است که باید از آن رمزگشایی شده و دلیل آن در اختلاف او با نکونام بررسی شود.

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته پست سرپرست باشگاه استقلال هواداران این تیم را شوکه کرد. در حالی که به خاطر حضور تیم ملی در بازی‌های آسیایی تمام نگاه‌ها به قطر است، اما در این روزهای ساکت لیگ، علی سامره در اقدامی عجیب تصمیم گرفت تا از طریق فضای مجازی استعفا کرده و با هواداران استقلال خداحافظی کند! سامره در صفحه شخصی خود اینطور نوشت: «همواره خود را عضو کوچکی از خانواده بزرگ استقلال می‌دانم در هر زمان بی‌توجه به عنوان و مسئولیت، سعی کردم به تیم محبوب استقلال کمک کنم و در کنار شما هواداران و اعضای محترم تیم و باشگاه باشم. در ابتدای فصل نیز با وجود مشکلات زیاد از جمله وضعیت نامشخص کادر مدیریتی، مشکلات نقل و انتقالات و منابع مالی و غیره در کنار استقلال حضور داشتم و مانند همه شما هواداران خوشحال و خرسند هستم که در پایان یک نیم فصل سخت و با تلاش همه بازیکنان عزیز کار برای استقلال به بهترین شکل و با عنوان اولی به پایان رسید.

 

با این حال در مقطع کنونی که استقلال صدرنشین است و شرایط خوبی از نظر مدیریتی و اجرایی دارد، احساس می‌کنم قادر به ادامه همکاری با تیم نیستم و امروز، نبودن من بیشتر به نفع استقلال خواهد بود و به همین دلیل برخلاف میل باطنی از سمت خود استعفا می‌دهم و با جدایی از حوزه سرپرستی تیم فوتبال استقلال، همانند گذشته با حضور روی سکوها و یا هر عنوان دیگری دعاگو و در کنار تیم محبوب خود خواهم بود.»

این اقدام عجیب سامره همه را در شوک فرو برد. شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد که سرپرست استقلال دست به چنین کاری زده و تصمیم بگیرد که از استقلال برود! البته خیلی‌ها بر این باور هستند که از همان ابتدای فصل تاکنون که نکونام به تلافی تصمیم خطیر و کنار گذاشتن مدیر رسانه‌ای که او انتخاب کرده بود، سامره را کنار گذاشت، هیچ‌گاه میانه نکونام و سامره خوب نشد و برای اینکه استقلال وارد حاشیه‌ای نشود تصمیم گرفتند در کنار هم کار کنند در حالی که دلخوری‌ها همچنان ادامه داشت.

 

نکته اینجا بود که در آن مقطع حسن روشن پیشکسوت استقلال هم که از چندین سال پیش به دلیل ماجرای آکادمی استقلال با سامره اختلاف شدید پیدا کرده بود، از خطیر در جلسه پیشکسوتان استقلال خواست تا او را کنار بگذارد و شرط گذاشت در صورتی ریاست کمیته فنی را به عهده می‌گیرد که سامره در استقلال سمتی نداشته باشد، اما خطیر در همان نشست هم به این نکته اشاره کرد که رفاقت دیرینه‌ای با سامره داشته است و نمی‌تواند چنین تصمیمی بگیرد. هر بار هم که روشن در مصاحبه خود علیه سامره صحبت کرد باشگاه استقلال و در رأس آن خطیر از سرپرست استقلال حمایت کرد و او را در استقلال حفط کرد، اما درست زمانی که لیگ تعطیل شد و بازی‌ها از تب و تاب افتاد، سامره تصمیم گرفت راهش را از استقلال جدا کند و این بار در فضای مجازی استعفای خود را ارائه داد. استعفایی که بعید است خطیر قبول کند، اما قطعاً پیامی دارد. این کناره‌گیری یکدفعه‌ای توسط سرپرست استقلال خودش پیامی است که باید از آن رمزگشایی شده و دلیل آن در اختلاف او با نکونام بررسی شود. استقلال شرایطش با ابتدای فصل چندان فرقی نکرده است. همان بی‌پولی، اختلاف پنهانی خطیر و نکونام و عاجز بودن مسئولان استقلال در جذب بازیکنان مورد نظر آقای مربی باعث شده تا استقلال حال و هوای خوشی نداشته باشد.

 

با اینکه سمیعی به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره استقلال مدعی شد با لیست دوم نکونام وارد مذاکره شده‌اند، اما اینکه خودش هم گفت: «فقط یک بازیکن به استقلال پاسخ داده نشان‌دهنده عجز استقلالی‌ها در تهیه لیست نکونام را نشان می‌دهد!» با استعفای سامره جرقه اول برای شروع حواشی دور و اطراف استقلال زده شد و با اینکه پیش‌بینی می‌شود که این استعفا توسط خطیر رد شود، اما نباید بی‌توجه از آن رد شد و باید به این مسأله توجه کرد که اختلاف سامره با نکونام و اینکه سرپرست استقلال جایگاه خودش را در تیم محفوظ نمی‌داند باعث شده تا حرف‌های خود را از طریق استعفا درست در زمان سکوت لیگ و آن هم در فضای مجازی بزند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------