خشم نکونام؛ عامل مصدومیت یامگا، در لیست خروج استقلال! | خبر بد؛ بینایی کوین یامگا کامل نیست



یامگا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مصدومیت کوین یامگا از ناحیه چشم و گونه جدی بوده و آبی‌ها باید چندین هفته را بدون این بازیکن به میدان بروند.

به گزارش ورزش سه، دو روز پیش بود که رسانه رسمی باشگاه استقلال، از مصدومیت کوین یامگا خبر داد. اتفاقی که منجر به حضور آمبولانس و انتقال این بازیکن به بیمارستان شد تا مشخص شد آسیب دیدگی وینگر فرانسوی آبی‌ها شدید بوده و او باید تحت مراقبت‌های پزشکان قرار بگیرد.

 

در شرایطی که رسانه رسمی استقلال اعلام کرده بود به زودی جزئیات مصدومیت یامگا را اعلام خواهد کرد، اما هیچ اطلاع‌رسانی‌ای از سوی آبی‌ها اعلام نشد تا هواداران که نگران وضعیت مهره کلیدی تیمشان بودند، آخرین اخبار را از طریق رسانه‌ها پیگیری کنند و به دنبال آپدیتی از شرایط این بازیکن باشند.

 

روز گذشته بود که عنوان شد یامگا از ناحیه گونه و دماغ دچار آسیب‌دیدگی شده و این اتفاق نیز بر اثر برخورد استوک‌های امید حامدی‌فر با صورت بازیکن خارجی استقلال رخ داده که منجر به اعزام فوری او به بیمارستان و انجام عمل جراحی شده است.

 

گویا در چالشی که این دو بازیکن بر سر تصاحب توپ داشته‌اند، استوک‌های حامدی‌فر به چشم یامگا نیز آسیب جدی وارد می‌کند و به همین دلیل این بازیکن باید از این ناحیه نیز مورد عمل جراحی قرار می‌گرفت که البته از شب گذشته نیز شایعاتی درخصوص وضعیت سلامتی این بازیکن از ناحیه چشم در فضای مجازی منتشر شده بود.

 

با این حال، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که جواد نکونام به دلیل کمبود بازیکن در تیمش و همچنین بابت اتفاق رخ داده، به شدت عصبانی بوده و حتی روز گذشته نیز حامدی‌فر را به دویدن دور زمین تنبیه کرده است.

 

طبق اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد، آسیب‌دیدگی ستاره فرانسوی شدید و جدی بوده و نکونام باید تیمش را بدون یامگا و برای چندین مسابقه آماده کند. این بازیکن اکنون در بیمارستان تخصصی چشم‌پزشکی بستری است و بازیکنان استقلال نیز برای ملاقات با یامگا، راهی بیمارستان مذکور شده‌اند.

 

به هر شکل، مشخصا باید گفت که مصدومیت کوین یامگا کاملا جدی است و همه در انتظار اعلام رسمی باشگاه استقلال مبنی بر میزان دوری او از میادین هستند. آسیب‌دیدگی عجیب و نادری که منجر به آسیب‌دیدگی یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان استقلال در فصول اخیر شده است.

 

استقلال باید 20 بهمن در تک مسابقه حساس جام حذفی به مصاف مس رفسنجان برود که غیبت یامگا در آن دیدار قطعی به نظر می‌رسد و باید دید مدت زمان دوری این ستاره فرانسوی از میادین چقدر خواهد بود.

 

خبر بد برای استقلال: بینایی یامگا کامل نیست!

پزشک باشگاه استقلال آخرین وضعیت مصدومیت شدید چشم کوین یامگا را تشریح کرد.

 

یامگا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

سه روز پس از مصدومیت شدید کوین یامگا در تمرین استقلال، پزشک این تیم درباره این بازیکن صحبت کرد و باشگاه استقلال با انتشار کلیپی از صحبت‌های محمدعلی زارع، شرح حال این بازیکن را بازتاب داد.

 

زارع گفت: سه روز پیش و در حین تمرین، متأسفانه کوین دچار حادثه شد. در 21 سالی که در فوتبال هستم، چنین برخوردی با این شدت ندیده بودم. شاید در سایر کشورها نیز مصدومیت با این شدت نبوده باشد. استوک کفش یکی از بازیکنان مستقیم به چشم چپ کوین برخورد کرد که دچار خون‌ریزی شدیدی شد و همان‌جا مشخص بود آسیب استخوان صورت و بافت نرم یامگا جدی است.

 

وی گفت: خوشبختانه با امکاناتی که باشگاه از قبل آماده کرده بود در کمپ، اقدامات اولیه انجام شد با کمک همکاران و بعد از پایدار کردن (یامگا از شوک برخورد بیهوش شده بود) و احیا کردن او، سریعا آمبولانس خواستیم و بیمار را با هماهنگی‌ای که کرده بودیم، به بیمارستان اعزام کردیم.

 

او ادامه داد: پس از اعزام به بیمارستان دوم که یکی از بهترین مراکز چشم ایران است، بلافاصله به دلیل شدت حادثه او را به اتاق عمل منتقل کردیم و دو عمل جراحی روی چشم او انجام شده که خوشبختانه کاملا موفقیت‌آمیز بود. یکی از عمل‌ها بحث پارگی مجرای اشک چشم چپ یامگا بود که کاملا از بین رفته بود و توسط تیم ترمیم شد. اقدامات درمانی یامگا با هماهنگی اساتید دانشگاه جان هاپکینز در حال انجام است.

 

زارع در پایان گفت: تمرکز بر این است که فشار روی عصب چشم چپ یامگا برداشته شود تا بینایی او به‌صورت کامل بازگردد. مشکل اصلی این است که در حال حاضر، بینایی کوین کامل نیست و به احتمال بسیار زیاد، به جراحی‌های بعدی نیاز دارد. عصب چشم او دچار تروما شده و احتیاج به زمان دارد تا به حالت قبل برگردد و هواداران دعا کنند تا بینایی او به حالت قبل برگردد.

 

مادر یامگا برای دیدن پسرش به ایران می‌آید

پس از مصدومیت کوین یامگا، مادر این بازیکن برای ملاقات او به تهران می‌آید.

 

مادر ستاره فرانسوی که در این مدت به‌شدت نگران وضعیت کوین بوده، قرار است امشب وارد تهران شود تا در این شرایط سخت در کنار پسرش باشد.

 

عامل مصدومیت یامگا، در لیست خروج استقلال!

پس از برخورد شدید با کوین یامگا، باشگاه استقلال نام امید حامدی‌فر را در لیست مازاد خود قرار داد.

 

یامگا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

هواداران استقلال پس از سه روز بیم و امید درباره وضعیت کوین یامگا عصر امروز با خبری شوکه کننده روبه‌رو شدند و پزشک این تیم از کامل نبودن بینایی ستاره فرانسوی و از بین رفتن و پارگی مجرای اشک این بازیکن اطلاع داد.

 

اتفاقی که در اثر برخورد امید حامدی‌فر با این بازیکن در جلسه تمرینی روز دوشنبه رخ داد و یامگا فعلا پس از پشت سر گذاشتن دو عمل جراحی، همچنان در بیمارستان بستری است و به عمل‌های بیشتر احتیاج دارد.

 

در همین حال، اخبار رسیده حاکی از آن است که پس از دو روز جریمه حامدی‌فر توسط نکونام و دویدن این بازیکن به دور زمین، او دیگر جایی در استقلال ندارد و سرمربی آبی پوشان این بازیکن را در فهرست مازاد خود قرار داد.

 

داستان از این قرار است که پیش از این و به دلیل خشونت و سبک بازی خشن حامدی‌فر در تمرینات و بازی‌های استقلال، او بارها از سوی نکونام مورد مواخذه قرار گرفته و سرمربی آبی‌ها همواره از این بازیکن درخواست کرده است که هم در مسابقات و هم در تمرینات، با کنترل بیشتری به جنگ‌های تن به تن برود.

 

نمونه بارز این موضوع، به دربی پایتخت بازمی‌گردد که این بازیکن خوش شانس بود در نیمه دوم و به دلیل خطای خشن به روی زاهدی، با کارت قرمز از زمین بازی اخراج نشد. برخورد روز گذشته این بازیکن با یامگا نیز آن هم پس از تذکرات چندباره نکونام به این بازیکن، باعث عصبانیت سرمربی آبی پوشان شد.

 

پس از آنکه نکونام روز گذشته برای تنبیه حامدی‌فر، اعلام کرد که او باید به دور زمین بدود، این جریمه امروز نیز برای این بازیکن تکرار شد ولی به دلیل خودداری حامدی‌فر از دویدن به دور زمین و ترک بدون اجازه تمرین، او توسط نکونام در لیست فروش قرار گرفته است.

 

این هافبک جوان که در ابتدای فصل و پیش از شروع لیگ بیست و سوم نیز در لیست خروج نکونام قرار داشت اما در اثر پیش نرفتن برنامه‌های نقل و انتقالاتی به جمع آبی‌ها برگشته بود، حالا دیگر اجازه حضور در تمرین را هم ندارد و باید به فکر بازی در تیم دیگری در ادامه لیگ باشد.

 

این اتفاق نشان‌دهنده میزان عصبانیت جواد نکونام از اتفاق رخ داده است و در شرایطی که استقلال پیش از این نیز با کمبود بازیکن روبه‌رو بود، حتی پس از جدایی سعید مهری و مصدومیت یامگا، او حاضر شده است نام حامدی‌فر را در لیست فروش قرار دهد.

 

پیش از این، برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که حامدی‌فر پیشنهاداتی از چند باشگاه مطرح لیگ برتری دارد ولی نکونام با جدایی این بازیکن جوان مخالفت کرده و حالا باید دید مدیریت استقلال چه تصمیمی را درخصوص این بازیکن اتخاذ می‌کند.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------