شکست سنگین رئال مادرید مقابل اتلتیکو در جام حذفی اسپانیا/ ناپولی اولین فینالیست سوپرجام ایتالیا



دیدار اتلتیکو و رئال مادرید،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال اتلتیکومادرید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا موفق شد با ۴ گل رئال مادرید را شکست دهد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال مادرید از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا از ساعت ۲۴ بامداد برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر۲ اتلتیکومادرید به پایان رسید.

 

در دقیقه ۳۹ ساموئل لینو توانست دروازه آندری لونین را باز کند و در دقیقه ۴۵+۱ یان اوبلاک با اشتباهی که انجام داد بازی را به تساوی کشاند.

 

در دقیقه ۵۷ آلوارو موراتا برای بار دوم دروازه رئال مادرید را باز کرد و در دقیقه ۸۲ خوسلو بازیکن تعویضی رئال مادرید توانست با یک ضربه سر زیبا دروازه اوبلاک را باز کند.

 

در دقیقه ۱۰۰ آنتوان گریزمان با بغل پای فنی گل سوم تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۱۱۹ رودریگو ریکلمه بازیکن تعویضی تیم برای بار چهارم دروازه رئال مادرید باز کرد و در نهایت بازی به سود اتلتیکومادرید به اتمام رسید.

 

در نهایت این دیدار اتلتیکومادرید موفق شد به یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا صعود کند.

 

صعود بارسلونا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا

در بازی ماقبل پایانی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال بارسلونا موفق شد حریف دسته سومی خود تیم یونیونیستاس را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

 

گل‌های بارسلونا را در این بازی فران تورس در دقیقه 45، ژول کونده در دقیقه 69 و آلخاندرو بالده در دقیقه 73 به ثمر رساندند. این در حالی بود که یونیونیستاس زودتر از میهمان پرآوازه خود به گل رسیده بود، گلی که در دقیقه 31 توسط آلوارو گومس به ثمر رسید.

 

به این ترتیب بارسلونا که به خاطر باخت سنگین هفته گذشته‌اش برابر رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا به شدت تحت فشار بود، از رقم خوردن یک فاجعه دیگر جلوگیری کرد و پس از تیم‌های سویا، اتلتیک بیلبائو، مایورکا، سلتاویگو، سوسیه‌داد و جیرونا راهی مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری شد.

 

***

 

ناپولی اولین فینالیست سوپرجام ایتالیا شد

قهرمان فصل گذشته سری A با پیروزی برابر نایب قهرمان فصل گذشته جام حذفی ایتالیا، به دیدار پایانی سوپرجام فوتبال این کشور راه یافت.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های سوپرجام ایتالیا، شب گذشته (پنجشنبه) در ورزشگاه اول پارک شهر ریاض عربستان، میان تیم‌های ناپولی قهرمان فصل گذشته سری A و فیورنتینا نایب قهرمان فصل گذشته جام حذفی ایتالیا برگزار شد که این بازی را ناپولی با نتیجه قاطع 3 بر صفر به سود خود به پایان رساند.

 

جووانی سیمئونه در دقیقه 22 و آلسیو زربین دو بار در دقایق 84 و 86 گل‌‌های تیم تحت هدایت والتر ماتزاری را به ثمر رساندند تا این تیم به فینال سوپرجام صعود کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------