آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر | اعتراض باشگاه استقلال

برنامه مسابقات هفته های بیست و هفتم تا سی ام لیگ برتر باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد. به گزارش خبرآنلاین؛ با اعلام…

برد نیجریه مقابل ساح عاج در جام ملت‌های آفریقا/ تساوی مصر و غنا در شب مصدومیت صلاح



جام ملت های آفریقا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم نیجریه موفق شد با یک گل ساحل عاج را شکست دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نیجریه که طی پنج بازی اخیرش بردی کسب نکرده بود، در زمانی که به برد نیاز مبرم داشت به این مهم دست یافت تا ساحل عاج آماده تحت هدایت ژان لویی گاسه را شکست بدهد.  

 

این دو تیم در یکی از مهمترین بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا و در هفته دوم این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که نیجریه موفق شد با تک گل کاپیتان ویلیام تروست اکونگ از روی نقطه پنالتی، ساحل عاج را شکست دهد.

 

جالب اینکه در این گروه با حضور تیم‌های قدرتموند نیجریه و ساحل عاج، تیم گینه استوایی صدرنشین است. گینه استوایی ساعتی قبل چهار بر دو گینه بیسائو را شکست داد و به صدر رسید.نیجریه با چهار و ساحل عاج با سه امتیاز تیم های دوم و سومند.

 

مصر ۲-۲ غنا/ کامبک فراعنه در شب مصدومیت صلاح

تیم ملی مصر در چارچوب دومین هفته جام ملت‌های آفریفا و از گروه B  به مصاف تیم ملی غنا رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

 

در دقیقه 47 نیمه اول محمد صلاح به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و بلافاصله محمد کودوس موفق شد خلاف جریان بازی گلزنی کند و غنا را پیش بیندازد. عمر مرموش در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند اما کودوس باز هم درخشید و با ثبت بریس، غنا را یک بار دیگر پیش انداخت. دقایقی پس از گل هافبک وست‌هم، این بار مصطفی محمد مصر را به بازی برگرداند. 

 

با این تساوی مصر با دو امتیاز در رتبه دوم گروه و پشت سر تیم کیپ ورد صدرنشین قرار دارد و غنا هم با یک امتیاز قعرنشین است.

 

تیم‌های اول و دوم گروه‌های شش گانه جام ملت‌های آفریقا در کنار چهار تیم برتری که در رتبه سوم قرار گرفته باشند، راهی دور حذفی می‌شوند. با توجه به نتایج گروه B، احتمال حذف مصر یا غنا وجود دارد. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------