آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

اولین واکنش سرمربی ژاپن به شکست ناباورانه مقابل عراق: باید مهارت‌هایمان را توسعه بدهیم



سرمربی ژاپن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
موریاسو می‌گوید تیمش باید مهارت‌های خود را برای واکنش مناسب به سیستم‌های متفاوت حریفان افزایش بدهد.

به گزارش ورزش‌ سه، تیم ملی فوتبال ژاپن در مصاف با عراق در بازی دو مرحله گروهی با نتیجه 2 بر یک بازی را واگذار کرد.

 

موریاسو در مصاحبه کوتاه خود که بلافاصله پس از پایان مسابقه در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی برگزار شد، گفت: «ما باید درباره این نتیجه به خیلی چیزها فکر کنیم.

 

ژاپن که در نیمه اول یک گل در دقایق ابتدایی و یک گل در وقت‌های تلف شده دریافت کرد، با تعویض‌های موریاسو در نیمه دوم به دنبال بازگشت به مسابقه بود، اما آنها فقط یک گل زدند و موفق به انجام این ماموریت نشدند.

 

موریاسو در اینباره گفت: «ما باید در جام ملت‌های آسیا مهارت‌هایی را توسعه دهیم که به ما امکان می‌دهد بر استراتژی‌های مختلف و انگیزه حریفان غلبه کنیم.» 

 

او با نگاه امیدوارانه به آینده اینطور حرف‌های کوتاهش را خاتمه داد: «من می‌خواهم بدون توجه به نتیجه، از آموخته‌هایم در مسابقه بعدی استفاده کنم. امیدوارم از این یادگیری برای پیشرفت استفاده کنم.»

 

***

 

کاساس: روز بزرگی برای مردم عراق است/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال عراق پس از پیروزی این تیم برابر ژاپن در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، به تمجید از شاگردانش پرداخت.

 

خسوس کاساس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی عراق پس از برد این تیم برابر ژاپن گفت: امروز روز بزرگی برای مردم عراق است، اما برای ما فقط یک برد است. ما ۶ امتیاز داریم، اما بازیکنان اکنون باید به بازی با ویتنام بیندیشند و استراحت کنند.

 

وی افزود: من به بازیکنانم خیلی افتخار می‌کنم. همه بازیکنان عراق باید به خودشان افتخار کنند. انجام بازی کامل و بدون نقص غیرممکن است، اما مقابل ژاپن به عملکرد عالی که انتظار داشتم، نزدیک بودیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------