رونالدو: استقبال مردم ایران باشکوه بود/ لیگ عربستان بهتر از فرانسه است



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کریستیانو رونالدو در امارات جایزه برترین گلزن سال ۲۰۲۳ را دریافت خواهد کرد، در حالی که رقبای او همگی در اروپا حضور دارند و او در آسیا به این رکورد رسیده است.

به گزارش خبرورزشی، کریستیانو رونالدو پس از پشت سر گذاشتن یک سال درخشان دیشب در مراسم گلوب ساکر حاضر شده تا جایزه بهترین گلزن ۲۰۲۳ را دریافت کند.

 

رونالدو که همیشه پای ثابت این مراسم است و چه جایزه بگیرد و چه نگیرد در دبی حاضر می‌شود، در بخشی از مصاحبه‌اش پیش از شروع مراسم گفت: «اینکه از ‌هیولایی مثل هالند بیشتر گل زدم و بهترین گلزن دنیا شدم عالی بود. خیلی خوشم ‌می‌آید که مردم به من شک می‌کنند ولی برمی‌گردم و موفق می‌شوم. من در لحظه‌ای که ‌فکر کنم کارم تمام است فوتبال را کنار می‌گذارم. ولی معتقدم این اتفاق ۱۰ سال دیگر ‌می‌افتد.»

 

او در واکنش به صحبت‌هایی که درباره کیفیت لیگ حرفه‌ای عربستان می‌شود، آن را با لیگ فرانسه مقایسه کرد و گفت: «کیفیت ‌لیگ عربستان از لیگ فرانسه بدتر نیست. به نظر من فرانسه سه تیم سطح بالا دارد ‌و در حال حاضر لیگ ما بهتر از ‌لیگ فرانسه است.‌»

 

رونالدو درباره شانس‌های قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا هم اظهار داشت: «‌منچسترسیتی فصل درخشانی را در سال ۲۰۲۳ پشت سر گذاشت. من به همه بازیکنان ‌و مربی تبریک می‌گویم. آنها قهرمان اروپا شدند. من وقتی بازی‌های منچسترسیتی را ‌تماشا می‌کنم لذت می‌برم. منچسترسیتی شانس زیادی دارد که دوباره قهرمان اروپا شود. ‌به نظر من شانس‌های اصلی به ترتیب منچسترسیتی، رئال مادرید و بایرن‌مونیخ هستند.‌»

 

تمجید دوباره رونالدو از استقبال باشکوه مردم ایران
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی النصر دوباره به استقبال گرم هواداران ایرانی‌اش واکنش نشان داد.

 

او در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه در آسیا قطعا بخاطر لیگ قهرمانان آسیا به چند کشور دیگر هم سفر کردی، کدام کشور برات جذاب بود؟ عنوان کرد: قطعا ایران چون استقبال باشکوهی بود.

 

واکنش باورنکردنی هواداران یونایتد به حرف‌های رونالدو؛ ما دوستت داشتیم!/ سرالکس قرار است به سمت تو لنگه کفش پرتاب کند!
کریستیانو رونالدو با آخرین اظهارات خود هواداران منچستریونایتد را ناراحت کرد. مهاجم سابق شیاطین سرخ در روز جمعه در حالی که در مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر در دبی سخنرانی می‌کرد، از قهرمانی سه‌گانه منچسترسیتی در فصل گذشته تعریف کرد.

 

رونالدو در این مراسم نامزد بهترین بازیکن مرد شد و در مورد سه‌گانه سیتی توضیح داد: «منچسترسیتی فوق‌العاده عمل کرد. به آنها بابت فصلی که داشتند تبریک می‌گویم. بازیکنان، مربی. عالی.» این بازیکن ۳۸ ساله در ادامه افزود: «در نهایت آنها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند، دو سال پیش نیز شایسته آن بودند. از دیدن بازی آنها لذت می‌برم.»

 

هواداران یونایتد از حرف‌های او غمگین شدند. یکی از آنها نوشت: «اوه رونالدو. من قبلاً تو را دوست داشتم. اما سرالکس قرار است یک لنگه کفش به سمت تو پرتاب کند.» دیگری افزود: «او دارد به ما تیکه می‌اندازد.» سومی هم در کنار اموجی گریه و قلب شکسته نوشت: «او به منچستریونایتد اهمیت نمی‌دهد.»

 

رونالدو در سال ۲۰۲۱ قبل از بازگشت دراماتیک به اولدترافورد به شدت با پیوستن به سیتی مرتبط بود و خودش هم می‌گفت که نزدیک به پیوستن به تیم آبی منچستر بوده است. برنده ۵ توپ طلا در دو دوره حضور در یونایتد در ۳۴۶ بازی ۱۴۵ گل به ثمر رساند و ۶۴ پاس گل داد. رونالدو همچنین در اولین دوره حضور خود در انگلیس ۱۰ جام مهم از جمله سه قهرمانی لیگ و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. با این حال، بازگشت او در سال ۲۰۲۲ پایان خوشایندی نداشت و پس از مصاحبه  با پیرز مورگان و انتقاد از باشگاه، با توافق دوجانبه یونایتد را ترک کرد و به النصر عربستان سعودی پیوست.

 


    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------