آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

برانکو: با مدیران پرسپولیس درباره قرارداد صحبت نکردیم/ عمانی‌ها خواستار اخراج سرمربی کروات



برانکو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی عمان مدعی شد که با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بازگشت به نیمکت تیم فوتبال این باشگاه مذاکره نکرده است.

به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ که هدایت تیم ملی فوتبال عمان را در جام ملت‌های آسیا 2023 بر عهده دارد، روز پنجشنبه هفته گذشته برای سرمربیگری پرسپولیس با رضا درویش مدیرعامل این باشگاه مذاکره کرد و به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.

 

این اتفاق، بازتاب‌هایی در محافل فوتبالی کشور عمان داشت و نایب رئیس فدراسیون فوتبال این کشور از مذاکره پرسپولیس با برانکو ابراز بی‌اطلاعی کرد. مسئله مذاکره مدیرعامل پرسپولیس با سرمربی عمان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل تایلند نیز مطرح شد.

 

برانکو در مورد نشستی که با رضا درویش پشت سر گذاشت، در این نشست خبری گفت: جلسه من با مسئولان باشگاه ایرانی کاملاً دوستانه و برای ادای احترام بود. ما یک فنجان قهوه خوردیم و درباره قرارداد صحبت نکردیم. من تا پایان ماه آینده (پایان فوریه 2024) با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارم. تمرکز من در حال حاضر روی ارائه بهترین بازی‌ها و کسب بهترین نتایج در جام ملت‌های آسیاست.

 

واکنش عمان به مذاکره برانکو با پرسپولیس

فارس نوشت: مذاکره مسئولان پرسپولیس با برانکو در دوحه «کمپین اخراج سرمربی کروات» را به راه انداخت.

 

«برانکو  را فورا اخراج کنید» این درخواست برخی هواداران فوتبال عمان بعد از دیدار برانکو با مسئولان باشگاه پرسپولیس در دوحه در جریان مسابقات جام ملت های آسیا 2023 است.

 

بر اساس گزارش سایت الکوره عربی، برانکو در تیم ملی عمان شرایط چندان خوبی را سپری نمی کند با این وجود انتشار تصویری از او با مدیران باشگاه پرسپولیس در قطر خشم هواداران را به همراه داشته و خواهان برکناری اش شدند.

 

حسن بن حمد السروری، نایب رییس فدراسیون فوتبال عمان درباره درخواست هواداران و جلسه سرمربی کروات با پرسپولیسی ها می گوید که برانکو چندین پیشنهاد دریافت کرده و آنها از «مذاکره اش با باشگاه پرسپولیس در دوحه بی اطلاع» هستند.

 

برانکو از سال 2015 تا 2019 هدایت پرسپولیس را برعهده داشت و دوران طلایی سرخ پوشان را ثبت کرد. مربی کروات در مدت 4 ساله 7 جام برای پرسپولیسی ها آورد و 3 بار آنها را قهرمان لیگ کرد.

 

مسئول فدراسیون عمان می گوید که برانکو تا پایان مسابقات جام ملت های آسیا با آنها قرارداد دارد البته «ادامه همکاری اش بستگی به نتایجی که کسب می کند، دارد».

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------