پشت‌پرده اخراج هافبک استقلال چه بود؟/ نکونام به‌دنبال معاوضه حامدی‌فر با بازیکنان لیست خریدش



تیم استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
جواد نکونام سرمربی استقلال تصمیم دارد تا یک بازیکن این تیم را در لیست خروج قرار بدهد.

به گزارش همشهری آنلاین، فوتبال استقلال در حالی خود را برای نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند که مصدومیت عجیب و ناراحت‌کننده کوین یامگا، مدافع هافبک فرانسوی این تیم، وضعیت را پیچیده کرده و باید با چالش بزرگ‌تری دست و پنجه نرم کنند. استقلالی‌ها که از همان ابتدای فصل از کمبود بازیکن گلایه می‌کردند احتمالا حالا با غیبت یکی از بازیکنان باکیفیت و موثر خود باید رقابت‌های لیگ برتر را ادامه بدهند.

 

نکته قابل توجه اینکه بعد از برخورد استوک حامدی‌فر به صورت بازیکن فرانسوی استقلال، این بازیکن از ناحیه چشم به صورت جدی دچار آسیب‌دیدگی شده و حالا شنیده می‌شود علاوه بر یامگا که شاید ادامه فصل را از دست بدهد، امید حامدی‌فر هم از لیست این تیم خارج خواهد شد. این خبری بود که برخی از رسانه‌ها مخابره کرده و اعلام کردند بعد از این برخورد جواد نکونام از هافبک دفاعی خود به شدت عصبانی شده، چراکه پیش از این بارها به وی اعلام کرده بود که در تمرینات و مسابقات رسمی از خشونت بیش از حد پرهیز کند و با آرامش بیشتری به کار بپردازد. بر همین اساس حامدی‌فر که البته با خوش‌شانسی دیدار دربی را هم به پایان رسانده بود روز بعد از مصدوم کردن یامگا و در تمرین تیمش مورد غضب نکونام قرار گرفته و سرمربی استقلال از او می‌خواهد تا با دویدن دور زمین در تمرینات گروهی حاضر نباشد و به صورت انفرادی کارش را دنبال کند. این در حالی است که این تصمیم به مذاق بازیکن جنوبی آبی‌ها خوش نیامده و او تصمیم می‌گیرد لباسش را پوشیده و تمرین را ترک کند.

 

در نهایت این موضوع نکونام را به این جمع‌بندی می‌رساند که بازیکن خشن خود را از لیست تیمش برای نیم‌فصل دوم خارج کرده تا باشگاه برای او تصمیم بگیرد. درباره آخرین وضعیت حامدی‌فر شنیده می‌شود که نکونام از باشگاه استقلال درخواست کرده است تا موضوع انتقال این بازیکن فقط در صورتی مطرح شود که سایر تیم‌ها حامدی‌فر را در قبال بازیکنانی که در لیست نکونام هستند با باشگاه استقلال مبادله کنند و در غیر این صورت احتمالا تصمیمات غیرمنتظره‌ دیگری برای این بازیکن گرفته خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------