قتل به خاطر هزینه بکسل خودرو



قتل به خاطر هزینه بکسل خودرو،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
رئیس پلیس پلیس آگاهی البرز گفت: شخصی که به دلیل اختلاف بر روی میزان هزینه بکسل خودرو خود اقدام به قتل راننده یدک کش کرده بود، توسط پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حکمت الله شجاعی با اعلام این خبر گفت: اوایل دی ماه سال جاری خبر کشف یک جسد ناشناس در حوالی گرمدره کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و با توجه به زخمی بودن مقتول و احتمال وقوع قتل، بلافاصله عوامل ادارات تشخیص هویت و مبارزه با جرایم جنایی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد که مقتول در محل دیگری به وسیله چاقو به قتل رسیده و قاتل با بستن جسد وی به خودرو، او را به محل کشف جسد منتقل کرده است.

 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی صورت گرفته در محل کشف جسد، کارآگاهان موفق به شناسایی قاتل شده و با ردزنی مخفیگاه او در شهر تهران، با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را دستگیر کردند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی، نامبرده ضمن اقرار به قتل عنوان کرد که در روز حادثه خودرو وی در اتوبان دچار نقص فنی شده که از مقتول درخواست می‌کند خودرو را تا درب منزل بکسل کند و پس از رسیدن به مقصد بر سر هزینه انتقال خودرو اختلاف پیدا کرده و در یک زد و خورد با ضربه چاقو مقتول را به قتل رسانده و در بیابان‌های اطراف گرمدره جسد او را رها می‌کند.

 

سرهنگ شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------