آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

اطلاعیه معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با محمد عمری/ استقلال با اسماعیلی و باقری مذاکره نکرده است



محمد عمری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مذاکره و عقد قرارداد باشگاه دیگر با هافبک جوان سرخپوشان مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش تسنیم به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس با بیان این مطلب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به اطلاع باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر خلیج فارس و لیگ آزادگان می‌رساند محمد عمری بازیکن فعلی باشگاه پرسپولیس، دارای قرارداد در دوره محافظت شده است. با توجه به اینکه بنا بر اعلام سازمان نظام وظیفه عمومی، بازیکنانی با شرایط ایشان دارای مجوز برای انجام تعهدات قراردادی و حرفه‌ای تا پایان فصل هستند، هرگونه مذاکره با آنها برای انجام فعالیت‌های حرفه‌ای فوتبال باید با اجازه باشگاه پرسپولیس صورت بگیرد.

 

به این ترتیب هرگونه انعقاد قرارداد با عمری مطابق مقررات فوتبال، تخلف محسوب می‌شود و در حکم اغوای بازیکن است. این حق برای باشگاه پرسپولیس محفوظ خواهد بود تا علیه متخلف یا متخلفان در ارکان قضایی فدراسیون شکایت مطرح کند».

 

مهاجم جنجالی پرسپولیس در لیست مازاد

انگار خرید مهاجم خارجی به پرسپولیس نمی‌آید و آخرین انتقال خارجی این تیم در این پست هم به سرنوشت قبلی‌ها دچار شد.

 

پرسپولیس طی سالیان اخیر تمام توان خود را روی جذب مهاجم خارجی قرار داده و هر بار هم دست خالی بازار را ترک کرده است. سرنوشت مهاجمان خارجی جذب‌شده سرخ‌ها طی سالیان اخیر هم با آمار و کارنامه موفقی همراه نبوده است. نه بودیمیر، نه استوکس و نه البته لوکادیا و اکنون نبیل باهویی!

 

هر کدام از آنها یا به دلایل فنی و یا انضباطی در نهایت از این تیم جدا شدند و بزرگترین نقطه ضعف سرخ‌ها طی فصول اخیر، به آرزوی چندین ساله هواداران این تیم برای انتقال یک مهاجم با نمایش یکنواخت و گلزن همراه بوده است.

 

آخرین بازیکنی که قرار است این سیاهه را تکمیل کند نبیل باهویی است. مهاجم سوئدی و جنجالی سرخ‌ها؛ چرا جنجالی؟ چون مهاجمی بود که از همان ابتدا با مخالفت کادرفنی وقت (یحیی گل‌محمدی) همراه شد و با مسئولیت رضا درویش قراردادش را به امضا رساند و پیراهن سرخ‌ها را بر تن کرد.

 

موضوعی که باعث شد در اتفاقی عجیب یحیی گل‌محمدی در این خصوص واکنش رسمی داشته باشد و حتی علیه مدیریت باشگاه در این خصوص و انتقالی بدون درخواست وی، موضع بگیرد.

 

نبیل اما آن مهاجمی نبود که سرخ‌ها به دنبال او بودند. بازیکنی که نیم فصل حضورش در پرسپولیس را با تنها یک گل زده و مصدومیت‌های پیاپی به پایان رساند و اکنون نیز گفته می‌شود به خط پایان با این تیم رسیده است. شاید اگر سرخ‌ها تا این لحظه نیز برای اعلام رسمی این موضوع تاخیر داشته‌اند، انتظاری بوده که امید آنها را به معاوضه ختم کرده بود و البته تلاش برای رسیدن به راهی برای پایان همکاری با کمترین خسارت.

 

نبیل باهویی مهاجم سوئدی که بزرگترین افتخار خود را هم‌تیمی بودن با زلاتان ایبراهیموویچ در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشته، اکنون باید در انتظار مراحل پایانی توافق برای پایان همکاری با پرسپولیس باشد. اتفاقی که باعث خواهد شد یک جای خالی دیگر در لیست این تیم شکل گیرد.

 

در این رابطه گفته می‌شود پرسپولیس که سهمیه خارجی‌اش اکنون با حضور وحدت حنانوف، شهاب زاهدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، نبیل باهویی و عبدالکریم حسن اشغال شده، طی توافق با این مهاجم سوئدی به دنبال گزینه دیگری خواهد بود و به این ترتیب مهاجم 270هزار دلاری سرخ‌ها با تنها یک گل زده، پیراهن شماره 70 را از تن خارج خواهد کرد. پیراهنی که پیش از این بر تن علی علیپور و شهریار مغانلو بود.

 

***

 

استقلال با اسماعیلی و باقری مذاکره نکرده است

هرچند زمزمه‌هایی مبنی بر حضور فرشید باقری و فرشید اسماعیلی در استقلال تهران شنیده می‌شود اما این باشگاه مذاکره‌ای با آنها انجام نداده و بعید است این ۲ بازیکن پیراهن آبی‌های پایتخت را برتن کنند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال با هدایت جواد نکونام توانست عنوان قهرمانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر را از آن خود کند. نکونام پس از پایان نیم فصل اول فهرست بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار باشگاه قرار داد. فهرستی که پر از ستاره‌های مطرح و گران‌قیمت فوتبال ایران همچون علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، محمد محبی، سعید عزت‌االهی، ،امیرحسین حسین‌زاده، محمد دانشگر، فرشاد احمدزاده و علی کریمی بود.

 

روند مذاکره با این نفرات و باشگاه‌های آنان خیلی زود به بن‌بست خورد. برخی باشگاه‌های این بازیکنان اعلام کردند به هیچ عنوان حاضر نیستند ستاره‌های خود را از دست بدهند. چند لژیونر دیگر که در فهرست نکونام بودند نیز از ادامه حضور در فوتبال اروپا صحبت کرده تا حضورشان در جمع آبی‌ها خیلی زود کنسل شود.

 

در ادامه، نام‌ چند بازیکن دیگر مطرح شد که باشگاه استقلال در تلاش برای جذب آنان است. محمدحسین اسلامی یکی از این بازیکنان است که در نیم فصل اول لیگ برتر پیراهن ذوب‌آهن اصفهان را پوشید. درباره این بازیکنان گفته می‌شود اگرچه نامش در لیست استقلال وجود ندارد اما جواد نکونام بر این باور است با توجه به اینکه او زیر ۲۳ سال سن دارد، حضورش می‌تواند به سود استقلال باشد.

 

در این راستا، مذاکرات خوبی برای جذب اسلامی میان باشگاه‌های استقلال و ذوب‌آهن انجام شده است و این احتمال وجود دارد به‌زودی بازیکنی که در پست هافبک هجومی بازی می‌کند، اصفهان را به مقصد تهران ترک کند.

 

فرشید باقری و فرشید اسماعیلی دو بازیکن دیگری هستند که نام‌هایشان برای حضور در استقلال مطرح شده، اما پیگیری‌های خبرنگار ایرنا حکایت از این دارد، دو بازیکن نامبرده در لیست جواد نکونام حضور نداشته و باشگاه استقلال نیز کوچک‌ترین مذاکره‌ای برای جذب آنها نداشته است.

 

اسماعیلی که در فولاد خوزستان مصدومیت سنگینی را پشت سر گذاشت در ابتدای فصل به نساجی مازندران پیوست اما نتوانست عملکرد خوبی را با پیراهن این تیم مازندرانی به نمایش بگذارد و مطرح شدن نامش عجیب به نظر می‌رسد. او در این فصل ۷۲۸ دقیقه در ۱۲ مسابقه برای نساجی مازندران در لیگ برتر و ۲۶۹ دقیقه در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و تنها یک گل به ثمر رساند!

 

فرشید باقری هافبک دفاعی که با مس رفسنجان روزهای نه چندان خوبی را در لیگ برتر پشت سر گذاشت در ۱۴ مسابقه فرصت حضور در ترکیب ساکت الهامی را به دست آورد و موفق شد در نیم فصل اول دروازه ذوب آهن را باز کند.

 

این دو بازیکن سابقه حضور در استقلال داشته و اکنون نیز برخی از نزدیکان نکونام در تلاش برای حضور مجدد آنان در جمع آبی‌ها هستند، اما بعید است این اتفاق رخ دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------