آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

یوونتوس با یک پیروزی آسان صدر جدول را از اینتر گرفت/ برد بارسلونا مقابل بتیس در شب درخشش تورس



تیم یوونتوس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بانوی پیر در ادامه پیروزی‌های متوالی‌اش، یک برد قاطع خارج از خانه مقابل لچه کسب کرد و به لطف آن به صدر جدول سری A رسید.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌یکم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه ویادل‌ماره برابر لچه به میدان رفت و این بازی را با نتیجه 3 بر صفر به سود خود به پایان رساند.

 

یوونتوس که روند شکست ناپذیری‌اش از بازی نیم‌فصل نخست مقابل همین لچه آغاز شد و از آن زمان 18 بازی بدون باخت متوالی در تمامی رقابت‌ها داشته است، نیمه اول را با ناکامی در گشودن دروازه حریف به پایان رساند، اما در نیمه دوم داستان عوض شد و این تیم با دو گل متوالی مهاجم صرب خود، دوشان ولاهوویچ در دقایق 59 و 68 از میزبانش پیش افتاد.

 

حسن ختام پیروزی شانزدهم شاگردان ماسیمیانو آلگری در فصل جاری سری A نیز گلی بود که مدافع برزیلی پیش تاخته این تیم، گلیسون برمر در دقیقه 85 به ثمر رساند. به این ترتیب دوازدهمین پیروزی یووه در 16 تقابل اخیرش با لچه در سری A رقم خورد. این اولین بار از سال فصل 98-1997 (تیم تحت هدایت مارچلو لیپی) است که یووه در بازی‌های رفت و برگشت لیگ، بدون گل خورده، لچه را شکست می‌دهد. در طرف مقابل اما بردهای خانگی متوالی تیم میزبان که تعدادش به چهار مورد رسیده بود، به پایان رسید.

 

با این نتیجه، یوونتوس از اینتر 51 امتیازی که این هفته درگیر سوپرجام ایتالیا بوده و به همین دلیل در سری A بازی نداشت، سبقت گرفت و با 52 امتیاز صدرنشین شد. این در حالی است که میلان 45 امتیازی در رده سوم و فیورنتینای 34 امتیازی در رده چهارم جدول قرار دارند.

 

***

 

بارسلونا با طوفان فران تورس بتیس را از پا درآورد

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ویکم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، دیشب (یکشنبه) از ساعت 21 به وقت تهران در ورزشگاه بنیتو ویامارین، تیم‌های فوتبال رئال بتیس و بارسلونا برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری 4 بر2 بارسلونا خاتمه یافت.

 

در این مسابقه ابتدا فران تورس در دقیقه 21 گل نخست بازی را برای بارسلونا به ثمر رساند. پس از گلزنی روبرت لواندوفسکی برای بارسایی‌ها در نخستین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه نخست که VAR آن را مردود اعلام کرد، تورس تنها سه دقیقه پس از آغاز نیمه دوم دومین گل خود و بارسا را به ثمر رساند و اختلاف را دو برابر کرد.

 

برتری دو گله تیم میهمان اما دوام نداشت، زیرا کاری که تورس برای این تیم انجام داد را ایسکو در سمت مقابل برای بتیس تکرار کرد. هافبک سابق رئال مادرید در عرض سه دقیقه، ابتدا در دقیقه 56 و بعد در دقیقه 59 دروازه‌ میهمان کاتالان را گشود.

 

گل‌های ایسکو میزبان آندلسی را تا آستانه کسب یک امتیاز از میهمان سرشناس خود برد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد، چرا که ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی و قرضی بارسایی‌ها در دقیقه 90 گل سوم تیم ژاوی هرناندس را به ثمر رساند. پاس این گل را فران تورس داد تا روی هر سه گل بارسلونا تأثیر مستقیم گذاشته باشد. این اما پایان درخشش تورس برای بارسلونا نبود و مهاجم ملی‌پوش کاتالان‌ها در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، شب به یادماندنی خود را با زدن گل سوم و ثبت هت‌تریک کامل کرد.

 

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌یکم لالیگا از ساعت 23:30 امشب (به وقت تهران) جیرونا میزبان سویا خواهد بود. فردا نیز در همین ساعت، آخرین بازی هفته میان اتلتیکومادرید و گرانادا برگزار خواهد شد.

 

در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید با 51 امتیاز، جیرونا با 49 امتیاز و بارسلونا با 44 امتیاز (هر سه از 20 بازی) اول تا سوم هستند و اتلتیک بیلبائوی 41 امتیازی که 21 بازی انجام داده، چهارم است.

 

***

 

لیورپول برد و جایگاهش در صدر جدول را محکم کرد

در بازی ماقبل پایانی هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس، دیشب (یکشنبه) تیم فوتبال لیورپول میزبان خود بورنموث را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشت و حاشیه امنیت‌اش را در صدر جدول رده‌بندی افزایش داد.

 

داروین نونیس دو بار در دقایق 49 و 3+90 و دیوگو ژوتا هم دو بار در دقایق 70 و 79 گل‌های لیورپول را در این بازی به ثمر رساندند تا تیم تحت هدایت یورگن کلوپ، اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی، فاصله‌اش را با این تیم به 5 امتیاز افزایش دهد. این در حالیست که آرسنال هم با تعداد بازی‌های برابر با لیورپول 43 امتیازی است و در رده سوم قرار دارد و استون‌ویلا با همان تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به توپچی‌‌ها چهارم است.

 

به این ترتیب نهمین باخت بورنموث در 10 بازی اخیرش برابر لیورپول رقم خورد. بورنموث فصل گذشته در خانه‌اش موفق شده بود لیورپول را شکست دهد اما این بار موفق به انجام این کار نشد. این دومین بار در فصل جاری است که لیورپول، بورنموث را در استادیوم ویتالی شکست می‌دهد. مورد قبلی با نتیجه 2 بر یک در جام اتحادیه انگلیس بود. آخرین تیمی که در طول یک فصل، دو بار متوالی بورنموث را در خانه‌اش شکست داد بریستول سیتی در فصل 2000-1999 بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------