طعنه ژاوی به رئالی‌ها و واکنش به اشتباهات داروی به نفع کهکشانی‌ها



ژاوی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی بارسا بعد از پیروزی تیمش برابر رئال بتیس به عملکرد جنجالی داور دیدار رئال مادرید و آلمریا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لالیگا پیروزی جذاب و شیرینی را در یک بازی جنجالی و پر حرف و حدیث به دست آورد. رئال در دیدار برابر آلمریا با دو گل عقب افتاد اما در نیمه دوم جبران کرد و سه گل به ثمر رساند. گل نخست رئال از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که انتقادها و حرف و حدیث‌های زیادی را به دنبال داشت و بسیاری بر این باور بودند که پنالتی رئال درست نبود و هدیه‌ای از داور به تیم آنچلوتی بود.

 

ژاوی به پنالتی جنجالی رئالی‌ها واکنش نشان داد و گفت: همه دیدید که در دیدار رئال مادرید و آلمریا چه اتفاقی رخ داد. من از ابتدای فصل نسبت به داوری‌ها ابراز نارضایتی کردم و اکنون به‌خوبی متوجه شده‌ام که دقیقا شرایط آنگونه پیش می‌رود که گفتم. بعد از بازی نخست گفتم که قهرمانی در فصل جاری لالیگا سخت است و اکنون هم چنین نظری دارم.

 

او ادامه داد: به نظرم همه، داوری‌ها را دنبال می‌کنند. به دنبال عذر و بهانه نیستم و تنها واقعیت را شرح می‌دهم. داوری شش امتیاز از ما گرفت. در دیدار برابر ختافه باید پیروز می‌شدیم و در دیدار رایووایکانو پنالتی ما گرفته نشد. این در حالی است که گل ژوآئو فلیکس هم برابر گرانادا مردود شد. کسی درباره این موضوعات صحبت نمی‌کند و نمی‌توان چیزی را هم تغییر داد. باید به این شرایط عادت کرد و ادامه داد.

 

بارسلونا با ۴۴ امتیاز در رده سوم جدول لالیگا قرار دارد. این در حالی است که ژیرونا با ۵۲ امتیاز صدرنشین است و رئال مادرید هم با ۵۱ امتیاز در رده دوم ایستاده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------