پنجره باشگاه استقلال همچنان بسته است



پنجره باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
برخلاف ادعای عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، پس از به روز رسانی سامانه فیفا بازهم پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته ماند تا دردسر جدیدی برای این تیم پرطرفدار در نقل و انتقالات ایجاد شود.

به گزارش مهر، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه اسامی باشگاه‌های بدهکار که از نقل و انتقالات محروم هستند را اعلام کرد. بر این اساس ۱۱ باشگاه ایران نیز با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات مواجه شدند که نام استقلال و پرسپولیس نیز در بین آنها دیده می شد.

 

براساس تصمیم فیفا باشگاه استقلال با توجه به بدهی مالی از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد که همین امر به آنها اجازه نمی دهد که در نیم فصل دوم بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر با بازیکن جدیدی قرارداد امضا کنند.

 

این در حالی است که بعد از اعلام سایت فیفا مبنی بر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال، فرشید سمیعی عضو هیأت مدیره این باشگاه تاکید کرد که مشکل آبی ها به زودی حل خواهد شد و در به روز رسانی جدید سایت فیفا پنجره نقل و انتقالات استقلال هم باز خواهد شد.

 

سامانه‌ «registrationbans» امروز دوشنبه به روز رسانی شد اما بر خلاف ادعای سمیعی، پنجره نقل و انتقالات استقلال همچنان بسته است و مشکل آبی پوشان پابرجاست.

 

پیش از این مسوولان باشگاه استقلال اعلام کرده بودند که بدهی به دستیاران ساپینتو تنها دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه است اما با وجود پرداخت مطالبات آنها هنوز پنجره آبی ها باز نشده است. همین امر نشان می دهد که بدهی های مالی استقلال به موارد دیگری هم مربوط می شود که باید از سوی باشگاه پرداخت شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------