هشتمین قهرمانی اینتر در سوپرجام ایتالیا با پیروزی مقابل ناپولی



تیم اینتر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
قهرمان فصل گذشته کوپاایتالیا در آخرین دقیقه مصاف خود با مدافع عنوان قهرمانی سری A، برای هشتمین بار قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را جشن گرفت.

به گزارش تسنیم، پرونده اولین دوره سوپرجام چهار تیمی فوتبال ایتالیا، شب گذشته (دوشنبه) با پیروزی تیم فوتبال اینتر مقابل ناپولی در فینال این دوره از مسابقات بسته شد.

 

اینتر که به‌عنوان قهرمان فصل گذشته جام حذفی ایتالیا پا به این مسابقات گذاشته بود، به لطف تک گل لائوتارو مارتینس در دقیقه 90، این مسابقه که از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه اول پارک شهر ریاض آغاز شده بود را به سود خود به پایان رساند تا برای سومین سال متوالی فاتح سوپرجام شود.

 

این اولین دوره سوپرجام ایتالیا بود که با حضور چهار تیم (قهرمان و نایب قهرمان لیگ به همراه قهرمان و نایب قهرمان جام حذفی) برگزار شد و قهرمانی نراتزوری با فتح آن، هشتمین قهرمانی‌اش در این رقابت را رقم زد.

 

برتری اینتر در حالی رقم خورد که ناپولی از دقیقه 60 با اخراج مهاجم آرژانتینی‌اش، جووانی سیمئونه 10 نفره بازی می‌کرد.

 

در جدول رده‌بندی پرافتخارترین تیم‌‌های سوپرجام ایتالیا، یوونتوس با 9 قهرمانی در صدر است و اینتر با هشت قهرمانی در رده دوم قرار گرفت. میلان هم که تا پیش از این با اینتر در تعداد قهرمانی‌ها برابر بود، به رده سوم سقوط کرد. لاتزیو با پنج قهرمانی و رم و ناپولی با دو قهرمانی در رده‌های بعدی هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------