آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

صعود معجزه آسای مصر در غیاب صلاح/ حذف غنا از جام ملت‌های آفریقا



جام ملت‌های آفریقا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی مصر به شکلی بسیار عجیب و معجزه آسا موفق شد راهی دور یک هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا و از گروه B دو دیدار همزمان برگزار شد که هر دو دیدار با نتیجه دو بر دو به پایان رسید، اما سرنوشت دو کشور در ثانیه‌های پایانی عوض شد.

 

تیم کیپ ورد که با دو برد پیاپی صعودش از قبل قطعی شده بود، به مصاف تیم ملی مصر رفت. مصر  بدون محمد صلاح مصدوم در نیمه اول از حریف عقب افتاد، اما در شروع نیمه دوم ترزگه بازی را به تساوی کشاند. در حالی که فراعنه با توجه به نتیجه بازی غنا و موزامبیک احتیاج به پیروزی در این بازی برای صعود داشتند، در دقیقه ۹۲ با گل مصطفی محمد مهاجم باشگاه نانت در آستانه پیروزی قرار گرفت، اما کیپ ورد کوتاه بیا نبود و در دقیقه ۹۹ بازی را مساوی کرد تا این جدال با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

 

در دیدار دیگر این گروه، غنا تا دقیقه ۹۰ با دو پنالتی و دو گل از حریفش موزامبیک پیش بود و خودش را تا لحظات آخر بازی در مرحله بعد میدید، اما دو گل در دقایق ۹۱ و ۹۴ دریافت کرد تا به یکباره جایش در رتبه دوم با مصر عوض شود. به این ترتیب مصر با همان مساوی هم در رتبه دوم گروه قرار گرفت و صعود کرد و موزامبیک این تیم را راهی مرحله بعد کرد.

 

در جدول این گروه جذاب، کیپ ورد با ۷ امتیاز اول شد، مصر با سه تساوی از سه دیدار با سه امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و غنا و موزامبیک با ۲ امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند. با توجه به اینکه غنا فقط ۲ امتیاز کسب کرده، بعید است به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم راهی مرحله بعد شود و باید حذف این تیم را قطعی دانست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------