مرد سال آسیا و آل‌کثیر به پرسپولیس پیوستند/ عبدالکریم حسن: خاطرات بدی از پرسپولیس دارم



عبدالکریم حسن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پرسپولیس در یک لایو اینستاگرامی از خرید جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل به صورت زنده از عقد قرارداد با عبدالکریم حسن، مرد سال سابق آسیا خبر داد.

 

با اعلام رضا درویش قرارداد عبدالکریم حسن با پرسپولیس به مدت یک فصل و نیم خواهد بود و به این ترتیب او تا پایان لیگ بیست و چهارم در جمع سرخپوشان حضور خواهد داشت.

 

عبدالکریم حسن که سابقه بردن توپ طلای آسیا را دارد در مراسمی که از اینستاگرام پرسپولیس پخش می‌شد قرارداد خود با باشگاه جدید را امضا کرد و با پیراهن سرخها عکس یادگاری گرفت.

 

عبدالکریم حسن: خاطرات بدی از پرسپولیس دارم!

عبدالکریم حسن پس از امضای قرارداد خود در گفتگویی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که عضوی از این باشگاه بزرگ آسیایی هستم و امیدوارم در این سفر بتوانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

 

او در پاسخ به اینکه چند بار برابر پرسپولیس بازی کرده است، گفت: دفعات زیادی برابر پرسپولیس بازی کردم و همیشه برایم سخت بوده است. پرسپولیس همیشه نزدیک بوده که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود و امیدوارم این هدف را با هم به انجام برسانیم.

 

او در خصوص هواداران پرسپولیس و جو استادیوم آزادی عنوان کرد: خاطرات خوبی از اینجا دارم. در آسیا پرسپولیس بیشترین هواداران را دارد.

 

او در واکنش به اینکه حالا هواداران پرسپولیس کنار او خواهند بود، گفت: این چیزی است که من را خوشحال می‌کند. تا الان مقابل من بودند و حالا کنار من هستند. من نمی‌توانم اینستاگرام را رفرش کنم، انقدر که هواداران لطف دارند.

 

او از خاطره تقابل‌هایش با پرسپولیس گفت: خاطرات بدی دارم، چون ما به پرسپولیس باختیم و بالا نرفتیم. بازی‌های خوبی برابر پرسپولیس کردیم اما همیشه می‌دانستیم بازی سختی داریم.

 

حسن همچنین در‌ پاسخ به اینکه چه کسانی را در پرسپولیس می‌شناسد، گفت: هم‌تیمی خودم، مرتضی عزیز و حسین کنعانی. مرتضی برایم خاص است. علی دایی هم اسطوره آسیا هستند.

 

عبدالکریم حسن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 ***

 

آل‌کثیر دوباره پرسپولیسی شد

عیسی آل‌کثیر عصر امروز (سه‌شنبه) با عقد قرارداد رسمی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

این مهاجم پیش از آغاز فصل بیست‌وسوم لیگ برتر راهی سپاهان شده بود، اما به دلیل اینکه در لیست مازاد مورایس قرار گرفت به‌صورت توافقی از جمع طلایی‌پوشان جدا شد.

 

به این ترتیب آل‌کثیر که سابقه بازی در جمع سرخپوشان تهرانی را داشت، دوباره به این تیم بازگشت.

 

گفتنی است آل‌کثیر در تمرین امروز (سه‌شنبه) سرخپوشان حضور داشت و به‌صورت اختصاصی مراحل آماده‌سازی را دنبال کرد.

 

آل‌کثیر: حس می‌کنم روز اولی است که در پرسپولیس حضور دارم/ در زمین زورشان به تیم ما نمی‌رسد

عیسی آل‌کثیر بعد از عقد قرارداد رسمی با باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت:‌ خیلی خوشحالم که دوباره می‌توانم پیراهن پرسپولیس را بپوشم و به تیم خودم کمک کنم. این خوشحالی تمامی ندارد. با اینکه از پرسپولیس رفتم و دوباره به آن برگشتم، حس می‌کنم روز اولی است که در این تیم حضور دارم. مثل همیشه تمام توانم را می‌گذارم که دوباره قهرمان شویم.

 

وی درباره شماره پیراهنش گفت: مثل قبلاً شماره 72 را می‌پوشم.

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز تور دروازه‌ای که در آن توانست دروازه استقلال را باز کند در اختیار دارد یا خیر، یادآور شد: خیلی اهل کری خواندن نیستم، ولی بله آن را در اتاقم دارم.

 

آل‌کثیر درباره حضور در تمرینات پرسپولیس، گفت: امروز سر تمرین رفتم و از امروز بازیکن باشگاه پرسپولیس هستم. ما یک نیم‌فصل سخت پیش رو داریم. شاید هواداران ناراحت باشند، حق دارند.

 

وی در مورد حواشی که پیش از آغاز فصل جاری موجب ترک پرسپولیس شد، تصریح کرد: فکر کنم زورشان در زمین به این تیم (پرسپولیس) نمی‌رسد. اتفاقی که برای من افتاد و از این تیم رفتم، دیگر گذشته است، مهم از اینجا به بعد است. امیدوارم با حمایت هواداران شادی دوباره‌ای برای آنها ایجاد کنیم. من یک روزی هوادار بودم، امروز هم فوتبالیست - هوادار به زمین می‌روم و قطعاً بهترین بازی خودم را به نمایش می‌گذارم. تمام تلاشم را می‌کنم، دیگر دست خداست که چه اتفاقی بیفتد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------