صعود چلسی به فینال جام اتحادیه انگلیس با تحقیر میدلزبورو



تیم چلسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان مائوریسیو پوچتینو با جبران باخت بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، نخستین فینالیست این رقابت‌ها شدند.

به گزارش تسنیم، دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) با برگزاری یک بازی از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن میان تیم‌های چلسی و میدلزبورو، آغاز شد که این بازی را میزبان لیگ برتری با نتیجه قاطع 6 بر یک برد.

 

چلسی که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر به حریف دسته اولی خود باخته بود، در خانه به لطف گل به خودی بازیکن حریف، جاناتان خوسون در دقیقه 15 پیش افتاد. انزو فرناندس در دقیقه 29 دومین گل میزبان لندنی را زد و اکسل دیساسی در دقیقه 36 اختلاف را به عدد سه رساند. کول پالمر در دقیقه 42 چهارمین و آخرین گل چلسی در نیمه نخست را زد تا شاگردان پوچتینو در همان نیمه نخست کار حریف را یکسره کرده باشند.

 

با این حال عطش گلزنی آبی‌های لندن فروکش نکرد و آنها دو بار دیگر دروازه میهمان‌شان را باز کردند. کول پالمر در دقیقه 77 دومین گل خود را زد و در دقیقه 81 نیز نونی مادوئکه آخرین گل چلسی را به ثمر رساند. میدلزبورو اما در دقیقه 88 این بازی موفق شد دروازه تیم میزبان را توسط راجرز باز کند تا کمی از سنگینی شکستش کاسته باشد.

 

به این ترتیب چلسی با برتری 6 بر 2 در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال جام اتحادیه شد و حالا باید منتظر مشخص شدن تکلیف بازی برگشت تیم‌های فولام و لیورپول بماند. این بازی امشب از ساعت 23:30 در حالی به میزبانی فولام برگزار می‌شود که بازی رفت دو تیم را لیورپول با نتیجه 2 بر یک برده است.

 

بازی فینال جام اتحادیه انگلیس، روز یکشنبه 6 اسفند در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار خواهد شد.

 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------