آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

رد شکایت جنجالی استقلال از پرسپولیس؛ دربی تهران سه-هیچ نمی‌شود!



دربی تهران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کمیته انضباطی رأی خود را در خصوص شکایت‌ باشگاه استقلال از پرسپولیس صادر کرد.

به گزارش ورزش سه، پس از شهرآورد پایتخت باشگاه استقلال و پرسپولیس با طرح دو شکایت متقابل در کمیته انضباطی خواستار تغییر نتیجه دربی شدند و حالا حکم یکی از این شکایت‌ها صادر شده است.

 

باشگاه استقلال پرسپولیس را متهم به «نقض مقررات سقف بودجه و استفاده از بازیکن غیرمجاز» کرده بود. استقلال معتقد بود با توجه به صدور حکم در مورد گئورگی گولسیانی، او بازیکن غیرمجاز تلقی شده و باید منجر به تغییر نتیجه علیه سرخپوشان شود.

 

همچنین شکایت دیگر استقلال اتهام علیه پنج بازیکن پرسپولیس، گولسیانی، کنعانی، بیرانوند، زاهدی و صادقی بوده و استقلال آن را به «توهین، تحریک به نفریت، خشونت و تحریک عمومی» متهم کرده بود.

 

با این حال اما کمیته انضباطی صراحتا اعلام کرده که در این موارد «دلیل اثباتی اقناع‌آوری ارائه نشده» تا به این ترتیب شکایت استقلال منجر به صدور حکم برای پرسپولیس نشود.

 

باشگاه استقلال امیدوار بود که با این شکایت در بهترین حالت نتیجه شهرآورد را به سود خود تغییر دهد، اما کمیته انضباطی حتی حکم جریمه نیز علیه سرخپوشان صادر نکرده است.

 

به این ترتیب به نظر می‌رسد شکایت پرسپولیس هم نتیجه مشابهی خواهد داشت و باید نتیجه دربی را همان یک بر یک تلقی کرد.

 

حکم کامل کمیته انضباطی را بخوانید:

در خصوص شکایت‌های باشگاه استقلال تهران علیه باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر نقض مقررات مربوط به سقف بودجه و استفاده از بازیکن غیرمجاز در بازی دو تیم در تاریخ 1402/9/23 از سری مسابقات لیگ برتر و ارتکاب تخلفات انضباطی در بازی موصوف از جمله توهین، تحریک به نفرت و خشونت و تحریک عمومی توسط گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، علیرضا بیرانوند، شهاب زاهدی و سعید صادقی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به دفاعیات موجه باشگاه پرسپولیس و نظر به اینکه در خصوص موارد ادعایی دلیل اثباتی اقناع‌آوری ارائه و تحصیل نگردیده و نسبت به موارد تخلفات انضباطی بازی دو تیم نیز بر اساس گزارش مقامات رسمی مسابقه به موجب دادنامه قطعی صادره از سوی این کمیته به شماره ۱۷۵۹ مورخ 1402/10/7 اتخاذ تصمیم به عمل آمده است در نتیجه به لحاظ عدم احراز تخلف مستند به ماده ۹۵ مقررات انضباطی حکم بر برائت صادر می‌گردد.

 

رأی صادره ظرف مدت هفت روز قابل تجدید نظرخواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------