ذوب آهن و سپاهان علیه استقلال در نقل و انتقالات | بیانیه استقلال خوزستان درباره پیوستن آقایی‌پور به پرسپولیس



محمدحسین اسلامی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه ذوب‌آهن انتقال محمدحسین اسلامی به استقلال را تکذیب کرد.

به گزارش ورزش سه، در روزهای اخیر اخبار مختلفی پیرامون انتقال محمدحسین اسلامی، بازیکن جوان ذوب‌آهن، به جمع شاگردان جواد نکونام شنیده می‌شد و به نظر می‌رسید این انتقال به زودی نهایی خواهد شد، اما مدیرعامل باشگاه اصفهانی در گفت‌وگویی کوتاه با ورزش سه این موضوع را تکذیب کرد.

 

نیما نکیسا در این گفت‌وگوی کوتاه اعلام کرد باشگاه استقلال درخواست جذب این بازیکن را به باشگاه ذوب‌آهن ارائه داده اما این باشگاه قصد موافقت با این انتقال را ندارد.

 

محمدحسین اسلامی در حال حاضر با ذوب‌آهن در اردوی نیم فصل این تیم در کیش حضور دارد و تمرینات خود را با زیر نظر ربیعی دنبال می‌کند.

 

این در حالی است که باشگاه ذوب‌آهن مدعی است که این بازیکن با تمرکز کامل کار خود را پیش می‌برد و هنوز هیچ تصمیمی در مورد انتقال این بازیکن گرفته نشده است.

 

محمدحسین اسلامی که دو فصل پیش در تیم مهدی تارتار عملکرد درخشانی را نشان داد و به تیم ملی هم رسید، این فصل شایعات زیادی را پیرامون خود داشته و باید دید که در نهایت چه اتفاقی پیرامون آینده او رخ خواهد داد.

 

نیکفر: تحت هیچ شرایطی به استقلال بازیکن نمی‌دهیم/ بین یزدانی و محمدی یک نفر از سپاهان می‌رود

منوچهر نیکفر در گفت‌وگو با آنا، در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی سپاهان اظهار کرد: هنوز تصمیم‌گیری لازم انجام نشده و بعد از اینکه تصمیم‌گیری کردیم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

 

وی در خصوص اینکه اعلام شده باشگاه سپاهان با شمس آذر قزوین برای جذب علی‌اصغر اعرابی به توافق نهایی رسیده است، گفت: در حال مذاکره هستیم ولی هنوز نهایی نشده است.

 

سرپرست باشگاه سپاهان در مورد لیست مازاد ژوزه مورایس گفت: عیسی آل کثیر و احسان پهلوان بودند که از تیم جدا شدند. مورایس گفته بین سیاوش یزدانی و هادی محمدی یک نفر از تیم جدا شود و در حال مذاکره با این دو بازیکن هستیم.

 

وی در مورد اینکه کاوه رضایی در لیست مازاد نیست، گفت: خیر، رضایی در لیست تیم برای نیم فصل دوم قرار دارد.

 

نیکفر درباره اینکه پاسخ باشگاه سپاهان به استقلال برای جذب سه بازیکن تیم فوتبالش چه بود، گفت: ما جواب رد دادیم. محمد دانشگر، فرشاد احمدزاده و رضا شکاری را خواسته بودند که پاسخ منفی دادیم و تحت هیچ شرایطی هم حاضر به جدایی این بازیکنان نیستیم. به همین خاطر اصلاً وارد مذاکره نمی‌شویم.

 

وی در خصوص اینکه کارگروه نظارت بر سقف قرارداد باشگاه‌های لیگ برتری به باشگاه‌ها نامه زده و مجوز داده تا ۱۰ درصد سقف بودجه خود را افزایش دهند، عنوان کرد: با این نامه که ارسال شد مشکل ما برای سقف بودجه حل شد. ضمن اینکه با رفتن بازیکنان می‌توانیم بازیکنان جدید هم جذب کنیم. البته اگر به توافق برسیم.  

 

بیانیه استقلال خوزستان درباره آقایی‌پور

باشگاه استقلال نسبت به حواشی شکل گرفته حول ستاره تیمش واکنش نشان داد.

 

جواد آقایی‌پور، مهاجم سه گله استقلال خوزستان که در پنجره زمستانی موردتوجه چند باشگاه قرار گرفته بود، اکنون در شرایطی قرار گرفته که پیشنهادات به او ضمن برهم زدن تمرکزش، روی باشگاه استقلال خوزستان نیز تاثیر گذاشته است.

 

موضوعی که اکنون با صدور بیانیه‌ای از سوی سهراب آزاد، سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان، همراه شده است:

 

۱- لازم به ذکر است که جواد آقایی‌پور قراردادی دو ساله با این باشگاه دارد و بر این اساس به این تیم کاملا متعهد بوده و ارائه پیشنهادات به وی غیرحرفه‌ای بوده و اجازه پیگیری قانونی به باشگاه را خواهد داد.

 

۲- بیشتر گلایه ما از ایجنت‌های عزیز است! اینکه فارغ از شرایط حقوقی و حرفه‌ای به اشکال مختلف به دنبال اغوای بازیکن هستند. مسلما پیگیری این موضوع نیز در دستور کار بخش حقوقی باشگاه قرار خواهد گرفت و امیدواریم با ارائه پرونده و مستندات به کمیته اخلاق فدراسیون، بررسی لازم در این خصوص نیز صورت گیرد.

 

۳- جالب اینجاست که برخی از همین دست ایجنت‌های بزرگوار با سود بردن از اهرم فشار به دیگر بازیکنانی که در تیم دارند، به دنبال برهم زدن تمرکز این بازیکن هستند. طبیعی است که این باشگاه برای حفظ سرمایه‌های خود اقدامات لازم را صورت دهد و چه آقایی‌پور و هر بازیکنی دیگری که تحت قرارداد است، باید تعهدات خود را نسبت به پیراهن تیم و هواداران صورت دهد. طبیعی است که هر باشگاهی خواهان جذب این بازیکن یا هر بازیکن دیگری است، باید ضمن رعایت اخلاق حرفه‌ای، به صورت مستقیم با باشگاه وارد مذاکره شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------