آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

مهدی: مطابق آیین‌نامه در خدمت استقلال هستیم/ لیگ برتر بعد از فینال جام ملت‌ها آغاز می‌شود



سهیل مهدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد بازی‌ها بعد از فینال جام حذفی شروع می‌شود.

سهیل مهدی در گفت‌وگو با آنا، درباره اینکه باشگاه استقلال اعلام کرده بدون ملی‌پوشان خود حاضر به بازی در جام حذفی نیست، اظهار کرد: آیین‌نامه جام حذفی مشخص است و بر اساس آیین‌نامه در خدمت دوستان عزیز استقلال هستیم. ضمن اینکه مسئول برگزاری جام حذفی بهتر می تواند در این زمینه اظهارنظر کند.

 

مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در مورد اینکه زمان برگزاری دور برگشت لیگ برتر چه زمانی اعلام می‌شود، تصریح کرد: مدیران تیم‌ها از من سوال کردند و به تک تک تیم‌ها اعلام کردیم بعد از جام ملت‌ها مسابقات لیگ شروع می‌شود. فرض را بر این گذاشتیم تیم ملی تا فینال جام ملت‌ها بالا می‌آید. تا آن زمان هم برنامه را اعلام کردیم و امیدوارم تیم ملی فینالیست شود. 

 

وی با اشاره به اینکه به‌رغم حضور در قطر همواره پاسخگو بوده و نظارت لازم را بر برنامه‌های مسابقات و سازمان لیگ داشته، عنوان کرد: اتوماسیون سازمان لیگ فعال است و برای تماشای فوتبال به قطر رفته بودم. بنابراین به نامه‌های باشگاه رسیدگی لازم می‌شود و در زمان حضورم در قطر، باشگاه‌ها پاسخ خود را گرفتند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------