اوسمار ویرا سرمربی جدید پرسپولیس شد/ خبیری از هیات مدیره استعفا داد



اوسمار ویرا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی، سرمربی جدید پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش ایرنا، بعد از استعفای یحیی گل محمدی از هدایت پرسپولیس، مذاکرات مدیران سرخپوشان پایتخت با برانکو ایوانکوویچ آغاز شد اما سرمربی کروات برای بازگشت به تهران، چراغ سبز نشان نداد و پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد.

 

بعد از منتفی شدن حضور برانکو، گزینه‌های مختلفی برای هدایت پرسپولیس مطرح شدند که توافق با هرکدام از آن‌ها، به دلایل مختلفی میسر نشد.

 

مدیران باشگاه پرسپولیس با اوسمار دستیار گل محمدی به توافق رسیدند و او به زودی رسما به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی خواهد شد.

 

در حال حاضر تمرینات پرسپولیس زیر نظر این مربی برزیلی برگزار می شود.

 

خبیری از هیات مدیره پرسپولیس استعفا داد

عضو هیات مدیره پرسپولیس از سمتش در این باشگاه استعفا داد.

 

حسین خبیری در گفت‌وگو با ایرنا با اعلام استعفا خود از عضویت در هیات مدیره پرسپولیس، گفت: تا اینجای کار خیلی سعی کردم مشکلات حل شود، تا یک جایی توانستم اما احساس می‌کنم وقتی مفید نیستم بهتر است که نباشم. به همین خاطر استعفایم را تقدیم می‌کنم.

 

وی افزود: تمام تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس کردم و نمی‌خواهم وقتی نمی‌توانم مفید باشم با ماندنم مدیون هواداران پرسپولیس شوم. برای هیات مدیره و مدیران پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

خبیری یادآور شد: از وزیر ورزش که از زمان حضورش تلاش زیادی برای حل مشکلات باشگاه انجام داد، تشکر می‌کنم و در اولین فرصت استعفای مکتوبم را به وزیر تقدیم خواهم داد.

 


    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------