شکست غیرمنتظره بارسلونا مقابل بیلبائو/ لیورپول حریف چلسی در فینال جام اتحادیه انگلیس شد



دیدار بارسلونا و بیلبائو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال بارسلونا با قبول شکست مقابل حریف باسکی‌اش از صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا باز ماند.

به گزارش تسنیم، در ادامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، بامداد امروز (پنجشنبه) تیم‌های فوتبال اتلتیک بیلبائو و بارسلونا در ورزشگاه سن‌مامس به مصاف هم رفتند که این بازی پس از تساوی 2-2 در وقت‌های معمول، با برتری 4 بر 2 بیلبائو در وقت‌های اضافه خاتمه یافت.

 

در این مسابقه گورکا گوروستا در دقیقه یک، بیلبائو را پیش انداخت، اما بارسلونا توسط روبرت لواندوفسکی در دقیقه 26 گل خورده را پاسخ داد و شش دقیقه بعد لامین یامال این تیم را پیش انداخت. با این حال اویهان سانست در دقیقه 49 گل دوم میزبان باسکی را زد تا بازی به تساوی و وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه ابتدا اینیاکی ویلیامز در دقیقه 2+105 و پس از او نیکو ویلیامز در دقیقه 1+120 برای بیلبائو گلزنی کردند و به این ترتیب بارسلونا مقابل تیم تحت هدایت سرمربی سابقش، ارنستو والورده تن به شکست داد و بعد از رئال مادرید از گردونه مسابقات کنار رفت.

 

بارسلونا اما علاوه بر از دست دادن شانس صعود، الکس بالده یکی از مهره‌های کلیدی‌اش در این فصل را هم به دلیل مصدومیت در دقیقه 23 از دست داد. طبق گزارش نشریه آ اس مصدومیت مدافع بارسایی‌ها ممکن است او را بین چهار تا شش هفته خانه‌نشین کند.

 

شکست مردان ژاوی هرناندس ساعاتی پس از آن رقم خورد که دیگر نماینده ایالت کاتالونیا، جیرونا هم با قبول شکست 3 بر 2 در خانه مایورکا حذف شد. در بازی دیگر این مرحله رئال سوسیه‌داد با نتیجه 2 بر یک میزبانش سلتاویگو را شکست داد. بنابراین تیم‌های سوسیه‌داد، مایورکا و بیلبائو راهی نیمه نهایی شدند. چهره آخرین تیم صعودکننده نیز امشب در پایان مصاف اتلتیکومادرید و سویا در ورزشگاه متروپولیتانو مشخص خواهد شد، دیداری که از ساعت 23:30 به وقت تهران آغاز می‌شود.

 

***

 

لیورپول حریف چلسی در فینال جام اتحادیه انگلیس شد

قرمزهای مرسی‌ساید با وجود توقف مقابل فولام، جواز حضور در بازی نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس را کسب کردند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

دیدارهای دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) با نبرد تیم‌های فولام و لیورپول در ورزشگاه کریون‌ کاتج شهر لندن به پایان رسید که این بازی به نتیجه تساوی یک - یک انجامید.

 

لیورپول میهمان 11 دقیقه پس از آغاز بازی توسط لوئیس دیاس به گل رسید و تا دقیقه 77 که عیسی دیوپ گل تساوی را برای فولام زد، از حریف خود پیش بود. با این وجود همین تساوی هم برای صعود شاگردان یورگن کلوپ به فینال مسابقه کافی بود، چرا که آنها بازی رفت را با نتیجه 2 بر یک برده بودند و بنابراین با نتیجه 3 بر 2 در مجموع دو بازی مقابل حریف لندنی به برتری رسیدند.

 

به این ترتیب لیورپول در بازی فینال جام اتحادیه حریف چلسی شد؛ تیمی که با غلبه بر میدلزبورو جواز صعود به فینال را کسب کرده است.

 

بازی فینال جام اتحادیه انگلیس، روز یکشنبه 6 اسفند در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار خواهد شد. این چهاردهمین حضور لیورپول در فینال جام اتحادیه است و اگر موفق به فتح آن شود، تعداد قهرمانی‌هایش را به 10 مورد افزایش خواهد داد و جایگاهش به‌عنوان پرافتخارترین تیم این جام را بیش از پیش مستحکم خواهد کرد. در سمت مقابل چلسی برای دهمین بار به فینال جام اتحادیه راه پیدا کرده است و در صورت پیروزی، ششمین قهرمانی‌اش را جشن خواهد گرفت.

 

***

 

پیروزی بایرن مونیخ در دیداری معوقه برابر یونیون برلین

باواریایی‌‌های بازی معوقه‌شان برابر رقیب پایتخت‌نشین را با کسب سه امتیاز پشت سر گذاشتند و فاصله خود را با صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا کاهش دادند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

دیدار معوقه از هفته سیزدهم رقابت‌های بوندس‌لیگا میان تیم‌‌های بایرن مونیخ و یونیون برلین که به دلیل بارش شدید برف در زمان مقرر برگزار نشده بود، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت  23 به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا برگزار شد و این مسابقه را میزبان مونیخی با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

 

تنها گل این مسابقه را رافائل گوئریرو در دقیقه 46 به ثمر رساند. ضمن اینکه هری کین هم در دقیقه 55 گلی دیگر برای باواریایی‌‌ها زد که VAR آن را مردود اعلام کرد.

 

پیروزی شاگردان توماس توخل در این مسابقه آنها را 44 امتیازی کرد تا فاصله‌شان با بایرلورکوزن صدرنشین به چهار امتیاز کاهش پیدا کند. در همین حال فاصله آنها با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان یعنی اشتوتگارت نیز به 10 امتیاز افزایش یافت.

 

تیم یونیون برلین اما در ادامه فصل ناامیدکننده‌اش برای یازدهمین بار در فصل جاری متحمل شکست شد و اکنون با 14 امتیاز در رده پانزدهم، یک پله بالاتر از منطقه سقوط جدول قرار دارد.

 

این نهمین بازی بدون باخت متوالی بایرن مونیخ مقابل یونیون برلین بود که شامل شش برد و سه تساوی می‌شود. در حال حاضر فقط تیم دارمشتات است که تعداد بازی‌های بدون برد متوالی‌اش مقابل بایرن مونیخ بیشتر از یونیون برلین است (9 مورد).

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------