نکونام درباره ضارب یامگا تصمیم گرفت/ استوری خاص امید حامدی‌فر برای الماس سیاه استقلال



امید حامدی فر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
جواد نکونام با جدایی امید حامدی‌فر از استقلال مخالفت کرده و این مسئله به تیم‌های خواهان او اعلام شده است.

به گزارش ورزش سه،  یکی از بازیکنان استقلال که در روزهای گذشته بسیار خبرساز شده امید حامدی‌فر است. این هافبک جوان که بعد از غیبت در بازی‌های ابتدایی فصل نامش به لیست استقلال اضافه شد و عملکرد خوبی هم داشت، در روزهای گذشته به خاطر برخوردی که با کوین یامگا در تمرین داشت و منجر به مصدومیت شدید این ستاره خارجی داشت، بسیار مورد غضب قرار گرفت.

 

حامدی‌فر حتی چند روز هم در تمرینات استقلال حضور پیدا نکرد تا شایعه حضورش در لیست مازاد قوت بگیرد. در این شرایط برخی تیم‌های لیگ برتری خواهان جذب او شدند و مذاکراتی نیز با مسئولان استقلال و خود این بازیکن داشتند، اما حامدی‌فر به تمرینات برگشت و البته که سعی کرد با همدردی با یامگا شرایط را تغییر بدهد.

 

با این حال حامدی‌فر 23 ساله همچنان مشتریانی به خود می‌بیند که علاقه‌مند هستند او را به خدمت بگیرند. این هافبک جوان اما همه چیز را در این خصوص به باشگاه سپرده و جالب است که نکونام نیز مخالفتش با جدایی او را اعلام کرده است.

 

سرمربی استقلال که از قبل هم اعلام کرده بود تا زمان جذب بازیکن جدید اجازه جدایی به هیچ‌کدام از نفراتش را نمی‌دهد درباره حامدی‌فر نیز همین تصمیم را گرفته و به او گفته نمی‌تواند حرف از جدایی بزند. از سوی دیگر او با پیشنهاد تیم‌های دیگر برای جذب حامدی‌فر هم مخالفت کرده است.

 

با این حال در صورتی که استقلال بتواند در پست هافبک وسط بازیکن جذب کند، شاید نظر نکونام تغییر کند اما تا این لحظه او با جدایی حامدی‌فر و سایر نفرات تیمش مخالفت کرده است.

 

استوری خاص عامل مصدومیت تلخ یامگا/ نذر بازیکن استقلال بعد از عمل موفقیت‌آمیز

امید حامدی‌فر بعد از جراحی موفقیت‌آمیز یامگا پیام جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد.

 

این بازیکن از این اتفاق بسیار ناراحت شده است پیام جدیدی در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «نذر کردم که اگه عمل یامگا امروز موفقیت‌آمیز باشه که خداروشکر بود بخاطره شماره پیراهنش که ۱۱ هستش به ۱۱ پسر جوان که وضعیت نامناسب مالی دارن کمک کنم... لطفا اگه کسی از دوستان همچین موردی رو میشناسن بهم بگن».

 

امید حامدی فر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------