فیفا به پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال ورود می‌کند؟



پنجره نقل و انتقالات استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
عدم تأیید وکلای سرمربی پرتغالی پیشین تیم فوتبال استقلال برای دریافت مطالبات‌شان از فیفا دردسرهایی را برای این باشگاه بوجود آورده است.

به گزارش تسنیم، پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال به دلیل شکایت ریکاردو ساپینتو و دستیارانش بسته است. مسئولان استقلال طی رایزنی با فیفا درخواست کردند از محل مطالبات این باشگاه پول سرمربی پرتغالی پیشین استقلال و دستیاران او پرداخت شود.

 

فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد و مسئولان این باشگاه موضوع را به وکلای ساپینتو اعلام کردند. وکلای ساپینتو اما تا امروز تأییدیه پرداخت مطالبات‌شان از سوی فیفا را نداده‌اند. همین مسئله باعث شده پنجره نقل‌وانتقالات استقلال بسته بماند. باشگاه استقلال در مکاتبات بعدی به فیفا اعلام کرد که وکلای ساپینتو هنوز تأییدیه را نداده‌اند.

 

فیفا در صورتی که وکلای ساپینتو تأییدیه ندهند فرصت دوباره‌ای به آنها خواهد داد و اگر این فرصت به پایان برسد مجوز باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال را صادر می‌کند. مسئولان استقلال با توجه به حذف تیم‌شان از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل داشتن پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی، این بار زودتر وارد ماجرا شده‌اند تا اتفاقات سال گذشته تکرار نشود.

 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------