اسکالونی: مسی تا هر وقت بخواهد در تیم ملی می‌ماند



اسکالونی و مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
لیونل اسکالونی، در گفتگو با اسکای اسپورت، در مورد ادامه حضور خود و لیونل مسی در تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، لیونل اسکالونی وقتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از پیروزی مقابل برزیل گفت «باید به این فکر کنم که قرار است چکار کنم، این تیم ملی به مربی‌ای نیاز دارد که تمام انرژی ممکن را داشته باشد.»، همه آرژانتینی‌ها را ترساند.

 

آنها نمی‌خواستند در آستانه کوپا آمه‌ریکا مربی‌ای که با او جام جهانی را به دست آورده بودند از دست دهند. درست دو ماه پس از آن صحبت‌ها، این مربی در مصاحبه‌ای با اسکای در مورد این موضوع صحبت کرده است.

 

روزنامه‌نگار ایتالیایی در سوالی پرسید: «در مورد آینده شما صحبت‌های زیادی شد. چیز جدیدی می‌توانید بگویید؟»

 

اسکالونی پاسخ داد: «بله، صحبت‌های زیادی شد اما من همیشه حقیقت را گفته‌ام. آن‌ زمان لحظاتی بود که فکر می‌کردم که باید چکار کنم. مانند یک خداحافظی بود، اما در اصل داشتم به این فکر می‌کردم که وضعیت تیم ملی چه خواهد شد. باید به جوانان فضا داد و قطعاً رفتن من به این موضوع کمک می‌کند. من داشتم به این موضوعات فکر می‌کردم.»

 

اگرچه اسکالونی در صحبت‌هایش به‌طور واضح نگفت که قصد دارد در تیم ملی بماند اما مفهوم مصاحبه این است که او در آن زمان به جدایی فکر می‌کرده و اکنون همه چیز در گذشته مانده و آن موضوع تمام شده است.

 

در آخر از اسکالونی در مورد ادامه حضور مسی در تیم ملی نیز پرسیده شد و او جواب داد: «لئو تا زمانی که خودش خلاف این را نگوید در تیم ملی ادامه خواهد داد. من کسی نیستم که بگویم او دیگر نیاید. تصمیم با خودش است. فعلا قرار است ادامه دهد. ما خوشحالیم، مخصوصاً به این دلیل که او در زمین بازی خوشحال است. او در تیم خوشحال است. ما همیشه می‌گوییم که باید به بازی در تیم ملی ادامه دهد تا زمانی که دیگر نتواند فوتبال بازی کند، زیرا در این صورت کار دشواری است. برای او سخت‌تر خواهد بود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------