تساوی جذاب کره جنوبی و مالزی/ صدرنشینی بحرین با شکست اردن



دیدار کره جنوبی و مالزی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نتایج دیدارهای دور سوم گروه E جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا چیزی شبیه سرگیجه بود و رده‌بندی تیم‌های حاضر در این گروه بارها و بارها تغییر کرد.

به گزارش تسنیم، در ادامه مرحله گروهی جام ملت‌های 2023 آسیا از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) دو دیدار پایانی گروه E برگزار شد که طی آنها بحرین از سد اردن گذشت و جدال تیم‌های کره جنوبی و مالزی نیز به تساوی 3-3 انجامید.

 

نتایج گروه E به گونه‌ای رقم خورد که تا لحظه آخر ترتیب تیم‌های صعودکننده از این گروه مشخص نبود و هر لحظه تیم‌ها در جدول جابه‌جا می‌شدند. در نهایت کره جنوبی که تا قبل از بازی با مالزی، همه از تقابل احتمالی این تیم با ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی صحبت می‌کردند، در یک بازی پراُفت و خیز به نتیجه تساوی 3 - 3 رضایت داد تا شاگردان کلینزمن به‌عنوان تیم دوم گروه E صعود کنند. بحرین هم با شکست یک بر صفر اردن توانست معادلات را برهم بزند و با شش امتیاز در رتبه اول قرار بگیرد و اردن هم با چهار امتیاز به‌عنوان تیم سوم از این گروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

 

نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است:

 

* کره جنوبی 3 - مالزی 3

گل‌ها: جئونگ وو یئونگ (21)، لی کانگ این (83) و سون هیونگ مین (3+90) برای کره جنوبی و محمد فیصل عبدالحلیم (51)، عارف آیمن (51 - پنالتی) و رومل مورالس (15+90) برای مالزی

 

* اردن صفر - بحرین یک

گل: عبدالله یوسف هلال (34) برای بحرین

 

جدول رده‌بندی گروه E جام ملت‌های آسیا در زیر آمده است:

 

دیدار کره جنوبی و مالزی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------