خبرهای مهم سعید دقیقی در پیام خداحافظی!



سعید دقیقی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سعید دقیقی در پی حواشی ایجاد شده درباره ترک شمس‌آذر و حضور در مس رفسنجان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ورزش سه، جدایی سعید دقیقی از شمس‌آذر قزوین و پیوستنش به مس رفسنجان در روزهای گذشته حواشی زیادی را پیرامون این سرمربی موفق و جوان به وجود آورده است. انتقادهایی از تصمیم دقیقی برای انتقال از قزوین به رفسنجان انجام شده، امروز با واکنش این سرمربی مواجه شد.

 

بولت ذوب آهندقیقی در صفحه شخصی خود با انتشار یک رشته استوری توضیحاتی را درباره جدایی از شمس‌آذر و حضور در مس داد که مطالب جالبی در آن وجود دارد.

 

سعید دقیقی در این خصوص نوشت: سخت‌ترین کار دنیا نه قضاوت دیگران که قضاوت خویشتن است و از این جهت برای قضاوت خودم تصمیم به اشتراک گذاشتن این پست  گرفته ام با این باور که:

 

در دایره ی قسمت ما نقطه ی تسلیم/ لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی

 

او ادامه داد: احتمالا با جوی که در چند روز اخیر به راه افتاده همه شما گمان می کنید در سایه  موفقیت ها ، اولویت های من تغییر کرده و تبدیل تیم در حال سقوط از لیگ یک به پدیده لیگ برتر  و ستایش ها و تحسین ها باعث زیاده خواهی من  شده که نتیجه اش آن خداحافظی ناگهانی بوده است؛ اما واقعیت این جاست که من از  در دو سال و نیم مدت حضورم در شمس آذر مجموع دریافتی ام از قرارداد یک کمک مربی لیگ برتری هم کمتر بوده و همیشه اولویت من اعتبار بخشی به آب خاکی بوده که در پروش من نقش و تاثیر بسزایی داشته است .

 

سرمربی کنونی مس رفسنجان افزود: اگر مادیات برای من ملاک بود شاید در پایان فصلی که تیم در حال سقوط را با رتبه تک رقمی تحویل دادم بهترین زمان برای بهره برداری از پیشنهادات و فرصت‌های مربیگری بود. امکانی که در پایان قهرمانی در لیگ یک با پیشنهادات مالی قابل توجهی نیز همراه شد ،در حالی که عملکرد شمس آذر با رکوردهایی که جابه جا کرده بود و صعود پیش از موعدی که به دست آورده بود، ایجاب می کرد که بساط بازار گرمی بگشایم و از موفقیت به دست آمده شخصا بیشترین بهره را ببرم؛ اما من بر عهد دلی خود با شمس آذر وفادار ماندم  تا همه در سطح اول فوتبال ایران شاهد تیمی باشند که بدون خرید امتیاز و هزینه  گزاف پله پله بالا آمده و روی پاهای خودش رشد کرده و چشم نواز شده است.

 

دقیقی در ادامه این رشته استوری نوشته است: تیمی که تا همینجای فصل حداقل  دستاوردش تثبیت جایگاهی  است که همگان به دلیل کسر امتیاز و بی تجربگی حتی تصورش را نمی کردند؛ اما با گذشت  نیم فصل و در پس چهره  شاداب تیم شمس آذر ، واقعیتی نمایان شد که با توجه به سرسام آور بودن هزینه تیم داری در فوتبال ایران گریز ناپذیر بود. از سویی مجموعه ی شمس آذر به عنوان یک برند اقتصادی می بایست با توجه به نزدیک بودن عید به فکر تامین حقوق و مزایای کارکنان و کارگران خودش باشد و از سوی دیگر می بایست مخارج یک تیم فوتبال در لیگ  برتر ایران را تامین می کرد. به ویژه اینکه بازیکنان هم  به حق در شروع اردوی ترکیه تقاضای دریافت ۲۰درصد از قراردادشان را ارایه داده بودند که همه این مسائل کار مدیریت را  گذران این بحران سخت تر  کرده بود.

 

سرمربی جوان و موفق فوتبال ایران تاکید کرد: بر همین اساس تصمیم مالکان و مدیران باشگاه بر این شد که با بررسی پیشنهاد های ارایه شده توسط سایر باشگاه ها و از طریق دریافت پول رضایت‌نامه هزینه پیش رو را تامین کنند. تصمیمی که قرعه جدایی را به نام من و سه تن از بازیکنان انداخت و اینجانب با هماهنگی مالک و مدیرعامل محترم، اردوی ترکیه را ترک و جهت مذاکره با تیم جدید راهی ایران شدم.

 

دقیقی در بخش بعدی به مساله قراردادش با مس رفسنجان اشاره کرده و گفته است: با این وصف به دلیل اینکه شاهد تلاش های شبانه روزی مدیرعامل محترم  بودم، تصمیم گرفتم چند روزی بستن قرارداد جدید را به وقفه بیندازیم به این امید تلاش مالکان و دوست و همراه همیشگی ام شهاب زندی به تامین منابع مالی از طریق دیگری بینجامد که تا به امروز بی نتیجه مانده است و گویا چاره ای جز جدایی وجود ندارد.

 

سرمربی پیشین شمس‌آذر در پایان نوشت: من سعید دقیقی برای پا گرفتن این تیم از جان مایه گذاشتم.... حتی برای حضور تماشاگر در خیابان بیلبورد نصب کرده ام و تراکت پخش کردم.... بلاگر ها و هنرمندان قزوینی را به حمایت از این تیم به همکاری دعوت کردم.... اصحاب رسانه را با یک تیم شهرستانی نوظهور همراه کردم.... به نحوی که آخرین بازی ما در مقابل سپاهان چه از بعد نتیجه و چه از نظر حمایت و همراهی اوج درخشش شمس آذر شد.... از شما هواداران و مردم قزوین می خواهم با درک شرایط باشگاه این بار پیکان تیز انتقاد و قضاوت را به سمت مالکان و مدیرعامل محترم متمایل نکنید و همه  این درک مهم را داشته باشید که اقتصاد در فوتبال حرف اول را می زند و شمس آذر امروز برای برقرار ماندن چاره ای جز گرفتن تصمیمات سخت ندارد.

 

تمام فکر و ذکر سعید دقیقی  شادی و حفظ اعتبار کهن دیار قزوین بوده است ....گاهی با بودن و گاهی با رفتن.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------