آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر | اعتراض باشگاه استقلال

برنامه مسابقات هفته های بیست و هفتم تا سی ام لیگ برتر باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد. به گزارش خبرآنلاین؛ با اعلام…

شکست سنگین بارسلونا مقابل ویارئال/ توقف میلان در سن‌سیرو



دیدار بارسلونا و ویارئال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان ژاوی هرناندس در دیداری خانگی برابر زیردریایی زرد که در آن خط دفاعی‌شان نمایشی فاجعه‌آمیز داشت، تن به شکست دادند.

به گزارش تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌دوم لالیگا دیشب (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه المپیک لوئیس کمپانیس میزبان ویارئال بود که این مسابقه را بانتیجه 5 بر 3 باخت.

 

بارسا بازی را ناامید کننده آغاز کرد و با وجود کمک VAR برای عقب نیفتادن از حریف در دقیقه 22، چهار دقیقه به پایان نیمه نخست، دروازه‌اش توسط جرارد مورنو باز شد. عملکرد ضعیف شاگردان ژاوی در ابتدا نیمه دوم هم ادامه داشت و این تیم در دقیقه 54 دومین گل را از ایلیاس آخوماچ دریافت کرد.

 

با این وجود میزبان کاتالان تسلیم نشد و در دقیقه 60 اولین گل خورده را توسط ایلکای گوندوگان جبران کرد. تنها 8 دقیقه بعد پدری دومین گل بارسایی‌ها را زد. کامبک کاتالان‌ها در دقیقه 71 با ثبت سومین گل کامل شد و این بار اریک بایی مدافع ویارئال بود که روی ارسال گوندوگان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. در حالی که به نظر می‌رسید این گل می‌تواند منجر به ثبت چهاردهمین پیروزی‌ کاتالان‌ها شود، ویاررئال با یک ضدحمله سریع در دقیقه 84 توسط گونسالو گدس گل سوم را زد تا دوباره همه چیز به تساوی کشیده شود.

 

بارسلونا اما حتی نتوانست از یک امتیازی که گرفته بود، محافظت کند؛ چرا که در وقت‌های تلف شده دو گل دیگر خورد که اولین آنها در دقیقه 9+90 در نتیجه یک اشتباه گروهی عجیب و غریب از مدافعان و دروازه‌بان این تیم رقم خورد که توپ را درست مقابل پای الکساندر سورلوس کاشتند تا او چهارمین گل زیردریایی زرد را بزند.

 

بارسلونا که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، سراپا حمله شد تا حداقل از شکست خانگی فرار کند اما لو دادن توپ برایش گران تمام شد و ویارئال با یک ضدحمله برق‌آسای دیگر در دقیقه 12+90 گل پنجمش را هم زد تا یکی از بدترین باخت‌های تیم ژاوی هرناندس در یکی از بدترین نمایش‌های این تیم در فصل جاری به ثبت برسد.

 

بازگشت رئال‌ مادرید به صدر جدول با پیروزی در جزایر‌ قناری

دیدارهای هفته بیست‌و‌دوم لالیگای اسپانیا، دیروز (شنبه) با انجام دو مسابقه پیگیری شد که در مهمترین بازی از ساعت 18:45 تیم فوتبال رئال مادرید میزبان خود تیم لاس‌پالماس را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

 

این نتیجه در حالی رقم خورد که زردپوشان جزایر قناری گل نخست بازی را در دقیقه 53 توسط خاویر مونیوس به ثمر رساندند هرچند برتری آنها تا دقیقه 65 دوام داشت زمانی که وینیسیوس جونیور گل تساوی را برای مادریدی‌ها به ثمر رساند و 6 دقیقه به پایان وقت‌های معمول مسابقه هم اورلین چوامنی گل دوم میهمان را زد.

 

با این نتیجه رئال مادرید که یک بازی معوقه هم دارد، 54 امتیاز شد و به صدر جدول برگشت و با 2 امتیاز بیشتر از جیرونا بالاتر از این تیم قرار گرفت؛ البته جیرونا که اکنون تعداد بازی‌هایش با رئال مادرید برابر است، این فرصت را دارد که در بازی فردای خود برابر سلتاویگو دوباره صدر جدول را تصاحب کند.

 

با این نتیجه بارسلونا برای سومین بار در این فصل تن به شکست داد و 44 امتیازی ماند  تا فاصله‌اش با رئال مادرید صدرنشین نسبت به هفته گذشته 3 امتیاز بیشتر شده و به 10 امتیاز برسد. این در حالیست که جیرونای 52 امتیازی هم در رده دوم قرار دارد.

 

***

 

توقف میلان در سن‌سیرو با فرصت‌سوزی پنالتی‌زن‌‌ها

در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست‌و‌دوم سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم فوتبال میلان در ورزشگاه سن‌سیرو پذیرای بولونیا بود که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

 

میلان در حالی برای چهارمین بار در این فصل سری A مساوی کرد و برای هشتمین بار امتیاز از دست داد که بعد از دریافت گل نخست در دقیقه 29 از سوی یاشوا زیرکزی، یک پنالتی به دست آورد که اولیویه ژیرو در دقیقه 42 آن را هدر داد. با این حال روبن لوفتوس چیک در آخرین دقیقه نیمه نخست گل تساوی را برای روسونری زد تا تیمش بازنده به رختکن نرود.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

در نیمه دوم داور یک بار دیگر به سود میلان پنالتی اعلام کرد و این بار نوبت تئو هرناندس بود که در دقیقه 74 پنالتی هدر دهد. در سناریویی مشابه به پنالتی قبلی، بار دیگر روبن لوفتوس چیک جور هم‌تیمی‌هایش را کشید و در دقیقه 83 دومین گل خود را با یک ضربه سر محکم از روی ارسال الساندرو فلورنزی زد. این گل می‌توانست پیروزی را برای روسونری به ارمغان آورد، اما فلیپو تراچیانو مدافع میلانی‌ها این اجازه را به تیمش نداد و با ارتکاب خطا در محوطه جریمه، باعث اعلام یک ضربه پنالتی به سود بولونیا شد که ریکاردو اورسولینی در دقیقه 2+90 آن را به گل تساوی تیم میهمان تبدیل کرد.

 

یوونتوس ۱۰ نفره در خانه امتیاز از دست داد

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌دوم سری A ایتالیا، امشب (شنبه) تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه آلیانتس تورین میزبان امپولی بود و این بازی را که منهای 18 دقیقه اولش، 10 نفره بود را با تساوی یک - یک به پایان رساند.

 

اخراج آرکادیوژ میلیک در دقیقه 18 با دریافت کارت قرمز مستقیم به خاطر زدن یک تکل غیرضروری در میانه میدان، یوونتوس را به دردسر انداخت. با این حال بانوی پیر در دقیقه 50 با گلزنی دوشان ولاهوویچ پیش افتاد. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری 20 دقیقه از برتری‌شان محافظت کردند اما گل توماس بالدانزی در دقیقه 70 برای امپولی اجازه نداد که بیانکونری از بازی خانگی‌اش تمام امتیازات را کسب کند. این اولین بازی بدون برد یووه از زمان تساوی‌اش در خانه جنوا در روز 24 آذر است که با 7 برد متوالی همراه شد.

 

یوونتوس با این نتیجه 53 امتیازی شد و فعلاً صدر جدول را حفظ می‌کند. میلان فرصتی ایده‌آل را برای کم کردن فاصله‌اش با یوونتوس صدرنشین از دست داد تا همچنان هفت امتیاز با بانوی پیر اختلاف داشته باشد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------