شکست سنگین پرسپولیس برابر شباب الاهلی در دیداری تدارکاتی/ برد سپاهان مقابل السیلیه قطر



تیم پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی ۵ بر صفر برابر شباب الاهلی امارات شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیداری تدارکاتی از ساعت ۱۷:۱۵ به مصاف شباب‌الاهلی امارات رفت که این دیدار در نهایت ۵ بر صفر شکست خورد. 

 

این نخستین تجربه سرمربی‌گری اوسمار ویرا در پرسپولیس بود.

 

برتری سپاهان در دیدار تدارکاتی مقابل السیلیه قطر

تیم فوتبال سپاهان که اردوی آماده‌سازی خود را در امارات برپا کرده است، در دیداری تدارکاتی به مصاف السیلیه رفت.

 

سپاهان بعد از پیروزی ۲ بر صفر در نخستین دیدار تدارکاتی در اردوی قطر برابر اسپورت، با ترکیب بازیکنان جوان خود مسابقه امروز را آغاز کرد و در تلاش بود که نکات تاکتیکی مد نظر سرمربی خود را دنبال کند.

 

سپاهانی‌ها در این مسابقه با ترکیب اولیه محمدصادق صالحی، هادی محمدی، امید نورافکن، علی احمدی، سیدمهدی حسینی، جواد اکبری، محمد اکبری، ابوالفضل تیغ‌نورد، اسماعیل قلی‌زاده، عباس حبیبی و علی کمالی به میدان رفتند.

 

طلای‌پوشان از ابتدای این مسابقه باانگیزه حملات منظمی روی دروازه السیلیه ترتیب دادند و در تلاش برای نشان دادن کیفیت خود بودند. در دقیقه ۱۴ مسابقه شوت محکم سیدمهدی حسینی با درخشش دروازه‌بان السیلیه ثمری برای سپاهان نداشت.

 

در دقیقه ۳۹، پس از حملات دنباله‌دار سپاهان، اسماعیل قلی‌زاده روی پاس علی احمدی، با ضربه زیبای خود توانست گل نخست طلایی‌پوشان را به ثمر برساند و نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

 

گل دوم سپاهان با ارسال میلاد زکی‌پور در دقیقه ۵۳ و گل به‌خودی مدافع حریف به ثمر رسید و سپس کاوه رضایی در دقیقه ۷۵ حساب کار را سه بر صفر کرد.

 

طلایی‌پوشان که در کمپ اسپایر دوحه مستقر هستند، تمرینات خود را در این کمپ دنبال کرده و سه دیدار تدارکاتی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------