آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

صعود لیورپول و منچستریونایتد به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس/ آشوب در نبرد گرگ‌ها و وست‌بروموویچ



دیدار لیورپول و نوریچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان یورگن کلوپ با کسب پیروزی مقابل حریفی از دسته اول فوتبال انگلیس، در جمع ۱۶ تیم پایانی قدیمی‌ترین تورنمنت فوتبال جهان قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم، در ادامه بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس، امروز (یکشنبه) از ساعت 18 به وقت تهران، تیم فوتبال لیورپول میهمان تیم دسته اولی نوریچ بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 5 بر 2 شکست دهد.

 

کورتیس جونز 16، داروین نونیس 28، دیوگو ژوتا 53، فیرجیل فن‌دایک 63 و رایان گراونبرخ 5+90 برای لیورپول گلزنی کردند و بنجامین گیبسون در دقیقه 22 و ساینز در دقیقه 69 دو گل تیم نوریچ را به ثمر رساندند.

 

همزمان با این بازی، تیم‌های وست‌بروموویچ و ولورهمپتون هم برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری ولورهمپتون در خانه حریف به پایان رسید. این بازی در دقیقه 78 یک حاشیه هم داشت که در آن گروهی از تماشاگران تیم میهمان با هواداران تیم میزبان در ورزشگاه هاتورنز درگیر شدند . این درگیری با دخالت پلیس و دستگیری چند هوادار به دلیل حمل سلاح‌های غیرمجاز ختم و بازی پس از 30 دقیقه وقفه از سر گرفته شد.

 

صعود منچستریونایتد به دور پنجم جام حذفی انگلیس از خانه حریف دسته چهارمی

در ادامه بازی‌های دور چهارم (مرحله یک شانزدهم نهایی) جام حذفی فوتبال انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه تیم نیوپورت به میدان رفت و حریف دسته چهارمی‌اش را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد.

 

یونایتد با گل‌های زودهنگام برونو فرناندز در دقیقه 7 و کوبی ماینو در دقیقه 13 پیش افتاد اما عملکرد ضعیف خط دفاعی‌‌اش به حریف اجازه داد که هر دو گل خورده را به ترتیب در دقایق 36 تسط موریس و 47 به وسیله ایوانز پاسخ دهد.

 

نتیجه بازی نزدیک به 20 دقیقه مساوی ماند تا اینکه آنتونی در دقیقه 68 سومین گل منچستری‌ها را زد. برتری شکننده شیاطین سرخ با گلزنی راسموس هویلون در دقیقه 4+90 تثبیت شد و به این ترتیب آنها راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس شدند.

 

شاگردان اریک تن‌هاخ در مرحله بعدی مسابقات باید به مصاف برنده نبرد بریستول سیتی و ناتینگهام فارست بروند.

 

***

 

دورتموند برد و به جمع ۴ تیم بالای جدول برگشت

دیدارهای هفته نوزدهم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (یکشنبه) با برگزاری یک بازی از ساعت 20 به وقت تهران در ورزشگاه سیگنال ایدونال پارک به پایان رسید که این بازی را تیم فوتبال دورتموند با نتیجه 3 بر یک از میهمانش بوخوم برد.

 

نیکلاس فولکروگ در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی گل نخست بازی را برای دورتموندی‌ها زد اما درست در آخرین دقیقه نیمه نخست، هم‌تیمی او نیکو اشلوتربک به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا همه چیز مساوی شود. فولکروگ اما اشتباه هم‌تیمی‌اش را جبران و در دقیقه 72 برای دومین بار دروازه حریف رده چهاردهمی را باز کرد. او در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم سومین گلش را هم از روی نقطه پنالتی زد تا با ثبت هت‌تریک، خیال هواداران دورتموند را از بابت کسب دهمین پیروزی فصل آسوده کند.

 

با این نتیجه دورتموند 36 امتیازی شد و با یک پله صعود در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بالاتر از لایپزیگ در پله چهارم قرار گرفت. این در حالیست که در جدول رده‌بندی مسابقات تیم‌های بایرلورکوزن با 49، بایرن مونیخ با 47 و اشتوتگارت با 37 امتیاز رده‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.

 

***

 

جدال ناپولی و لاتزیو بدون برنده به پایان رسید

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌دوم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) تیم‌های فوتبال لاتزیو و ناپولی در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی بدون گل خاتمه یافت.

 

با این نتیجه لاتزیو فرصتی ایده‌آل برای صعود به رده پنجم را از دست داد و با 34 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت. ناپولی هم که برای دوازدهمین بار در این فصل امتیاز از دست داد، با 32 امتیاز نهم است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------